ناصر بهرام، رئیس صدا و سیمای مرکز ایلام شد

سرویس ایلام - طی آیینی از خدمات محمد بازوند مدیر کل سابق صداوسیمای مرکز ایلام تقدیر و ناصر بهرام به عنوان مدیر کل جدید صداوسیمای مرکز ایلام معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، استاندار ایلام در این مراسم عنوان کرد: صدا و سیمای مرکز استان ایلام در مقام مقایسه با سایر استان‌ها یک نقش بسیار حساس و مهمی بر عهده دارد که همه برنامه‌های آن باید بر اساس عدالت و عدالت محوری باشد.

حسن بهرام نیا گفت: از مدیران صداوسیما انتظار می‌رود مطابق عدالت و بر اساس برنامه‌های کارشناسی در قالب برنامه‌های متنوع و پوشش خبری مناسب هم ظرفیت‌های استان و هم نارسایی‌ها را اطلاع رسانی کنند.

حسن عابدینی معاون امور استان‌های صدا و سیما نیز در این مراسم هویت محوری، عدالت گستری و امید آفرینی را از محورهای کلیدی رسانه ملی در دوره جدید تحولی عنوان کرد و افزود: تلاش می‌شود مزیت‌ها و ظرفیت‌های همه مناطق کشور در رسانه ملی به صورت عادلانه منعکس شود.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه استان ایلام بویژه مرز بین المللی مهران در موضوع اربعین حسینی مطرح کرد: زیرساخت‌ها و امکانات رسانه‌ای در صداوسیمای مرکز ایلام و نیز در مرز بین المللی مهران تقویت و توسعه می‌یابد.

معاون امور استان‌های رسانه ملی همچنین از ایجاد دفاتر خبری در همه شهرستان‌های استان ایلام خبر داد.

کد خبر 2758453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha