برای تقویت روابط عمومی‌های ایلام دوره آموزشی برگزار می‌شود

سرویس ایلام - استاندار ایلام در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ضمن تشریح تغییر رویکردهای دولت سیزدهم در اطلاع‌رسانی، از برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی برای روابط عمومی های استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا گفت: گفت: مدیران روابط‌عمومی باید دارای سواد رسانه‌ای، تخصص و دلداده به تفکرات و منشور دولت سیزدهم باشند و باید متخصص‌ترین و متعهدترین افراد در این واحد فعالیت کنند تا بتوانند به نحوه احسن عملکردها و اقدامات انجام شده دولت را بخوبی به مردم منعکس کنند.

وی با تاکید بر این مطلب که روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان باید از بهترین‌ها باشند، افزود: اقدامات زیادی توسط دولت سیزدهم در این استان انجام گرفته و یا در حال انجام است که برخی از این اقدامات متاسفانه به اطلاع مردم نرسیده که لازم است افراد متعهد و متخصص در روابط‌عمومی‌ها منصوب تا اقدامات دولت سیزدهم را در حوزه‌های مختلف به سمع و نظر مردم برسانند.

استاندار ایلام تاکید کرد: برای تقویت سواد رسانه ای و ارتقا عملکرد روابط عمومی‌ها، دوره آموزشی رایگان برگزار و پس از گذاران دوره، گواهی پایان دوره اعطا شود تا شاهد ارتقا عملکرد روابط عمومی در حوزه‌های مختلف باشیم.

وی با تاکید بر همکاری همه جانبه و تنگاتنگ روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با اعضای شورای اطلاع رسانی دولت در استان و رسانه‌ها برای انعکاس خدمات دولت، گفت: همکاری روابط عمومی‌ها با اعضای شورای اطلاع‌رسانی می‌تواند در انعکاس خدمات دولت به بهترین شکل بسیار اثرگذار باشد که این مهم محقق خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با تاکید بر اطلاع‌رسانی دقیق عملکرد دستگاه‌های اجرایی در استان، گفت: با دعوت صدا و سیمای مرکز استان همه معاونین استاندار و مدیران استان باید برای انعکاس عملکرد و اقدامات صورت گرفته خود در صدا و سیما حضور یابند.

استاندار ایلام اضافه کرد: سازمان مدیریت برنامه و ریزی استان مکلف است تفاهم نامه‌ای برای دستگاه‌ها با صدا وسیما در راستای بند «چ» ماده «۲۷» منعقد کند و مدیران تولید محتوا کنند و این تولید محتوا و تولیدات رسانه ای در صدا وسیما منعکس شود.

وی گفت: مدیر روابط عمومی استانداری ایلام و مدیرکل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بر نحوه هزینه کِرد اعتبارات و عملکرد روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی نظارت خواهند داشت.

به گزارش کردپرس، توزیع اعتبارات هزینه ای و تملک دارائی‌ها سرمایه ای استان در سال ۱۴۰۲، گزارش آخرین وضعیت تخصیص اسناد خزانه سال ۱۴۰۱ استان، بررسی طرح هادی شهر جعفر آباد میشخاص، بررسی مصوبات کارگروه زیربنایی، بررسی درخواست آموزش و پرورش استان در خصوص ایاب و ذهاب افراد معلول توسط شهرداری و تصویب تغییر پروژه ردیف مسئولیت‌های اجتماعی از جمله دستور کار نشست امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان بود.

کد خبر 2758166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha