اولویت دستگاه قضایی استان ایلام توجه به سفره مردم است

سرویس ایلام - رییس کل دادگستری استان ایلام در نشست هم‌اندیشی با مدیران کارخانجات و شرکت‌های تولیدی عنوان کرد: اولویت دستگاه قضایی استان ایلام توجه به سفره مردم است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، عمران علیمحمدی در این نشست با تاکید بر رفع موانع تولید گفت: اولویت دستگاه قضایی توجه به سفره مردم است.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: در ستاد اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید در سرلوحه کار قرار دارد و پس از شناسایی و برنامه‌ریزی لازم ،هدف اصلی این ستاد رفع مشکلات واحدهای تولیدی است.

وی از آمادگی دادگستری استان برای حمایت حقوقی و مشاوره‌ای به کارفرمایان و تولید کنندگان خبر داد و افزود: مشکلات کارگران و تولیدکنندگان باید احصاء و برطرف شود.

سرهنگ ابراهیم شفیعی؛ فرمانده بسیج کارگری و کارخانجات استان ایلام نیز در این نشست گفت: تولید مستمر و پایدار و امنیت تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران اولویت نظام و بسیج کارگری است. 

در این نشست الیاسی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صحرایی مشاور نفت، گاز و پتروشیمی استاندار ایلام، مدیرکل تامین اجتماعی، موسوی رئیس اتاق بازرگانی و جمعی از مدیران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 2757868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha