شهردار مهاباد: ٣ دهنە پل برای رفع بار ترافیکی شهر احداث می شود

سرویس آذربایجان غربی- شهردار مهاباد گفت: احداث ٣ دهنە پل با اعتبار ٣٣ میلیارد تومان و با هدف تقویت زیر ساخت و کم کردن بار ترافیکی سطح شهر در دستور کار قرار دارد.

به گزارش کردپرس از شهرداری؛ بابک رستم پور در سومین جلسە شورای ترافیک شهرستان از اجرای کامل مصوبات خبر داد و گفت: ٣ تقاطع اصلی سطح شهر شامل تقاطع یرغو، چهارراه مولوی و سربازان گمنام با اعتبال ۱۵ میلیارد ریال به همراه پل حکمت هوشمند سازی شده است.

او با بیان اینکه هوشمند سازی ٣ تقاطع دیگر نیز در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: طی سه ماهه اول سال جاری ۱۵ میلیارد ریال و برای سه ماهه دوم نیز ۱۲ میلیارد ریال برای هوشمند سازی هزینه خواهد شد.

رستم پور افزود: احداث ٣ دهنە پل شامل پل شەورنگ با اعتبار ۳ میلیارد و پانصد میلیون تومان در مرحلەی اجرای فونداسیون، پل حد فاصل میدان کتاب به‌ ملای جزیری با اعتبار ۵ میلیارد تومان در حال اخذ مصوبه از شورای اسلامی شهر و فرمانداری ، پل حد فاصل شهید مامند گلابی و ساحلی با اعتبار بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در حال مقدمات انتخاب پیمانکار از طریق فراخوان عمومی با هدف تقویت زیر ساخت و کم کردن بار ترافیکی سطح شهر در دستور کار قرار دارد.

شهردار مهاباد بیان کرد: مراحل احداث پروژه کمربندی تاج سد به منطقه آزادگان نیز با همکاری دستگاه های خدمات رسان از جمله مدیریت توزیع برق و آبفای شهرستان تسریع و تلاش می کنیم برای هفته دولت آن را به مرحله بهره برداری برسانیم.

کد خبر 2757765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha