ضرب الاجل دوباره دستگاه قضا/با خاطیان تصادف گردنه قوشچی برخورد شود

سرویس آذربایجان غربی- رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستان سلماس جهت اصلاح دو نقطه حادثه خیز جاده‌ای در گردنه قوشچی و برخورد با خاطیان در صورت احراز ترک فعل و قصور در انجام وظیفه دستور داد.

به گزارش کردپرس، از میزان؛ ناصر عتباتی در پی وقوع تصادف شدید روز یکشنبه (چهارم تیرماه) در محور گردنه قوشچی و فوت ٥ نفر از شهروندان، طی دستوری به دادستان عمومی و انقلاب سلماس بررسی دقیق، فنی و کارشناسانه موضوع و علل حادثه را خواستار و برخورد قاطع قانونی و قضایی با ترک فعل کنندگان مرتبط با حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را خواستار شد.

او با ابراز تاسف از حادثه دلخراش تصادف خودرو سمند و کمپرسی که موجب فوت تمامی سرنشینان خودروی سمند شده است، گفت: با خانواده متوفیان ابراز همدردی و برای مرحومین علو درجات را مسئلت دارم.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با یادآوری تعیین ضرب الاجل ۱۰ روزه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان برای اصلاح دو نقطه حادثه خیز جاده‌ای توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، گفت: از دادستان سلماس خواسته شد ضمن ورود جدی و قاطع به موضوع در صورت احراز ترک فعل و قصور در انجام وظیفه برخورد لازم قانونی با خاطیان معمول و نتیجه ظرف ۴۸ ساعت اعلام کند.

عتباتی در پایان تاکید کرد: امنیت جانی مردم در هر مکانی اولویت اصلی دستگاه قضایی است و در این خصوص هیچگونه مماشات و سهل انگاری پذیرفته نیست و برخورد جدی با خاطیان به عمل خواهد آمد.

گفتنی است؛ ٦ روز تا قبل از سررسیدن ضرب الاجل پیشین رییس کل دادگستری آذربایجان غربی برای رفع حادثه خیزی گردنه قوشچی، تصادف شدیدی بین یک دستگاه سواری با تریلی در محور ارومیه به سلماس در گردنه قوشچی رخ داد و تمامی سرنشینان سواری در آتش سوختند.

کد خبر 2757517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha