افزایش 30 درصدی صادرات کالا از گمرک سومار

سرویس کرمانشاه _ سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه از رشد 22 درصدی ارزش کالاهای صادراتی گمرک پرویزخان و افزایش 30 درصدی ارزش کالای صادراتی گمرک سومار در سه ماهه نخست سالجاری خبر داد.

به گزارش کرد پرس؛ علی اصغر عباس زاده اظهار کرد: در سه ماهه ابتدای سال جاری از طریق گمرک پرویزخان 258 میلیون و 140 هزار و 367 دلار کالای صادراتی به وزن 657 هزار و 771 تن به خارج از کشور صادر شده است.

علی اصغر عباس زاده افزود: این میزان کالاهای صادراتی از گمرک پرویزخان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از حیث ارزش رشدی 22 درصدی و از لحاظ وزن افزایش 39 درصدی داشته است.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرک پرویزخان را کلینکر سیمان، میوه و تره بار ، ورق فولادی، میلگرد ساده و آجدار، کولر آبی، انواع کاشی، محصولات پلاستیکی،کیک و بیسکویت و ... عنوان کرد.

عباس زاده ارزش کالاهای صادراتی از طریق گمرک سومار در این مدت را  169 میلیون و 391 هزار و 24 دلار به وزن 372 هزار و 176 تن عنوان کرد و افزود این میزان کالای صادراتی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل  از حیث ارزش رشد 30 درصدی و از لحاظ وزنی افزایش 23 درصدی داشت است.

وی عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرک سومار را میلگرد آجدار،کاشی، سنگ مرمریت، تخم مرغ، عایق رطوبتی، کارتن خالی، ظروف یکبار مصرف، لبنیات و ... در این مدت عنوان کرد.

کد خبر 2757501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha