اختصاص ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان هلیلان / آبدانان مشمول خدمات ویژه بنیاد مستضعفان جهت اشتغال

سرویس ایلام - رییس بنیاد مستضعفان کشور در نشست با استاندار ایلام و نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان هلیلان خبر داد و گفت: علاوه بر ملکشاهی و هلیلان، شهرستان آبدانان نیز مشمول خدمات ویژه بنیاد مستضعفان جهت اشتغال خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، پرویز فتاح خاطرنشان کرد: سهم مشارکت بنیاد مستضعفان در ساخت بیمارستان ملکشاهی در اسرع وقت به صورت نقدی پرداخت می شود و باید تلاش شود که این بیمارستان در مهرماه سال جاری به بهره برداری برسد.

وی افزود: ۵۴۳ واحد برای افراد نیازمند غیر تحت پوشش نهادهای حمایتی در استان ایلام ساخته می شود که که از پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی برخوردار است که میزان اعتبارات این تعداد واحد در اسرع وقت پرداخت می شود.

فتاح خاطرنشان کرد: ۱۲۱ واحد مسکونی نیز برای افراد تحت پوشش کمیته امداد در استان ایلام با پشتیبانی مالی بنیاد مستضعفان ساخته می شود که مقرر شده است که این تعداد واحد تا پایان شهریورماه سال جاری به بهره برداری برسد.

او گفت: ۱۱۱ واحد مسکن برای افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و خانواده های دو معلول با پشتیبانی مالی بنیاد مستضعفان در این استان ساخته شده است.

رییس بنیاد مستضعفان افزود: در سال جاری نیز ۷۳ واحد شامل ۶۸ واحد شهری و پنج واحد روستایی برای افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی وصل می شود.

او گفت: در استان ایلام برای تمام خانواده های دارای دو معلول شهری و روستایی اعتبارات لازم برای ساخت واحد مسکونی تامین می شود.

فتاح یادآور شد: در مجموع ۸۵۰ واحد مسکونی برای افراد نیازمند تخت پوشش نهادهای حمایتی در استان ایلام در حال ساخت است که سهم مشارکت این بنیاد در ساخت این واحدها در صورت اقدام استان، پرداخت می شود.

وی اعلام کرد: ۲۰ هزار بسته لبنی و غذایی، هر بسته به ارزش ششصد هزار تومان در سال گذشته در اختیار نهادهای حمایتی استان ایلام از جمله بهزیستی و کمیته امداد و سپاه قرار گرفته و در میان این عزیزان توزیع شده است.

رییس بنیاد مستضعفان ادامه داد: ۳۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان هلیلان در نظر گرفته می شود.

فتاح همچنین گفت: شهرستان آبدانان به عنوان جامعه هدف بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی برای ارائه خدمات به ویژه حوزه اشتغال در نظر گرفته می شود و همین امسال بودجه برای آن در نظر گرفته می‌شود.

کد خبر 2757321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha