استاندار ایلام خواستار شناسایی فوری عوامل آتش زدن امام زاده ها شد

سرویس ایلام- استاندار ایلام با محکوم کردن اقدام فرد و یا افرادی در آتش زدن امام زاده در شهرهای دهلران و آبدانان، گفت: دستگاه های متولی هر چه سریعتر نسبت به شناسایی و مجازات عوامل این اقدام اقدام کنند.

به گزارش کردپرس بر اساس خبری که خبرگزاری دولت (ایرنا) منتشر کرده است،  حسن بهرام نیا روز شنبه در حاشیه جلسه شورای مسکن استان ضمن تقدیر و تشکر از نیروی های امنیتی و انتظامی استان، اظهار کرد: اقدام به آتش زدن ۲ بقعه متبرکه در شهرهای آبدانان و دهلران در جنوب استان ایلام به شدت محکوم است.

وی یادآور شد: فرد یا افرادی در یک اقدام سخیفانه، به مقدسات، امامزادگان و قرآن کریم هتک حرمت کرده اند که این اقدام شنیع از سوی مردم ولایی استان به ویژه شهرستان های آبدانان و دهلران بخشودنی نیست و با ابراز احساسات خود، خواستار برخورد قاطع با این فرد یا افراد هستند.

وی با تقدیر از دستگاه های امنیتی، انتظامی و قضایی، بسیج و سپاه استان که در اسرع وقت برای پیگیری و برخورد قاطع با عوامل این اقدام شنیع، وارد عمل شده اند، بیان کرد: از دستگاه قضایی انتظار داریم سریعا عوامل این حادثه سخیف را به عنوان یک مطالبه جدی مردم شناسایی، دستگیر و مجازات کنند چراکه موجب جریحه دار شدن احساسات دینی مردم و تعرض به مقدسات و بقاع متبرکه شده اند.

بهرام نیا با اشاره به اینکه این اقدام سخیف یک هتک حرمت به آیین، مقدسات، کتاب دینی و آسمانی مردم است، بیان کرد: از همان ابتدای آگاهی از این اقدام سخفیانه، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام و فرمانداران آبدانان و دهلران و مردم در محل حضور پیدا کردند و ضمن محکومیت این تعرض به قرآن کریم و مقدسات، در حال بررسی موضوع هستند، قطعا مردم بدانند نیروی امنیتی و انتظامی این مسئله را تا شناسایی عوامل پیگیری خواهند کرد.

کد خبر 2756843

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha