انفجار گاز در دیواندره جان پسر بچه را گرفت

بی توجهی دستگاه های متولی در راه اندازی مراکز پرکردن سیلندرهای LPG باعث شد خسارات جبران ناپذیری در دیواندره بر جای گذاشت.

به گزارش کردپرس، انفجار گاز و آتش سوزی یک مرکز پر کننده سیلندرهای ال پی جی در دیواندره باعث شد یک پسر بچه بعد از تحمل چند روز سوختگی و انتقال او به یک استان دیگر جهت مداوا، در بیمارستان جان خود را از دست دهد. در این حادثه یک مرد میانسال نیز به شدت دچار سوختگی شد که بر اساس آخرین اخبار وضعیت سلامتی او نیز وخیم اعلام شده است.

در شهر دیواندره چند محل برای پرکردن سیلندرهای ال پی جی خودروها وجود دارد که هیچکدام شرایط و ضوابط احداث سیلندرپرکنی را ندارند اما همه اینها بدون هیچ فشار یا تذکری از سوی دستگاه های متولی مشغول به فعالیت هستند البته این موضوع در سایر شهرهای کردستان نیز وجود دارد.

از آنجایکه چنین اقداماتی بازی با جان مردم است لازم و ضروری است دادستان به عنوان مدعی العموم برای متولیان و دستگاه های مرتبط نظارتی و اجرایی اعلام جرم نماید تا دیگر شاهد مماشات یا سهل انگاری هایی در این خصوص نباشیم.

بسیاری از ادارات و ارگان های دولتی و غیر دولتی به صراحت وظیفه پیشگیری را برعهده دارند و بابت این موضوع از بیت المال بودجه و حقوق دریافت می کنند در چنین مواردی لازم است سازمان بازرسی و قوه قضائیه در مقابل سهل انگاری ها و قصورها برخورد قاطع داشته باشند.

کد خبر 2756707

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha