دلسوزان مملکت قادر هستند که از بروز کجرویهای سیاسی و اشتباهات حاکمیتی جلوگیری کنند

سرویس عراق و اقلیم کردستان _ نزهت حالی مسئول سابق حفاظت اطلاعات حزب دمکرات کردستان از شرایط حکمرانی و قوانین اقلیم کردستان انتقاد کرد و گفت : «میهن پرستان و دلسوزان مملکت قادر هستند که با هم و شجاعانه از کجرویهای سیاسی و اشتباهات حاکمیتی جلوگیری کنند».

به گزارش کردپس به نقل از زمن، «نزهت حالی» در نوشته که روز دوشنبه تاریخ ۲۰۲۳/۶/۵ نوشت: بسیار به تواناییهای افرادی که میهن پرست و شجاع هستند باور دارم آنها  نه تنها می‌توانند از نابودی اقلیم کردستان حمکرانی ما جلوگیری کنند بلکه قادر خواهند بود این اقلیم  را به راه راست هدایت کنند و به درستی به یک اقلیم پیشرفته تبدیل شود که در آن عملکرد قانون حاکم باشد و نهادهای دولتی میهنی باشند و در راستای تامین منافع عمومی فعالیت کنند.

وی همچنین نوشت میهن پرستان و دلسوزان مملکت می‌توانند با هم و شجاعانه از کجرویهای سیاسی و اشتباهات حاکمیتی جلوگیری کنند، آنها قادر هستند از افکار خطرناکی که در ذهن بعضی افراد وجود دارند جلوگیری کنند چنین افردی گمان می‌کنند حکمرانی تنها برای آنها آفریده شده است این تفکر درست خلاف باور انقلابیون و شهیدانی است که جان خود را در این راه از دست دادند و عدم وجود خود را به وجود آزادی و سربلندی برای مردم ترجیح دادند.

وی همچنین گفت: «تاریخ ثابت کرده است قدرت، ملک ثبت شده هیچ کس نیست. میزان و معیار، خواسته‌های ملت است از این رو نوع حکمرانی و مدیریت آن برای تامین خیر و صلاح و پیشرفت ملت مهم است.

کد خبر 2756686

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha