محاصره نیروهای دولتی سوریه در اطراف فرودگاه قامشلو توسط نیروهای مدیریت خودگردان کردستان سوریه

سرویس سوریه - نیروهای آسایش مدیریت خودگردان شمال وشرق سوریه با محاصره نیروهای دولتی سوریه در اطراف دانشگاه خصوصی قرطبه در حومه کردنشین قامشلو خواستار رفع محاصره مناطق کردنشین حلب و شهبا توسط نیروهای دولتی سوریه شدند.

به گزارش کردپرس، روز دوشنبه بین نیروهای امنیت داخلی مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه (آسایش) و نیروهای دولتی سوریه در اطراف دانشگاه خصوصی قرطبه در حومه کردنشین قامشلو درگیری روی داد و نیروهای آسایش خواستار رفع محاصره مناطق کردنشین حلب و شهبا توسط نیروهای دولتی سوریه شدند.

به نوشته آژانس خبری هاوار، نیروهای ضد ترور آسایش در اطراف دانشگاه خصوصی قرطبه یک ایست بازرسی نیروهای دولتی دمشق در جاده بین‌المللی منتهی به فرودگاه قامشلو را محاصره کردند و از آنها خواستند که محاصره محله‌ها و روستاهای شمالی حلب را لغو کنند.

به گفته منابع امنیتی، مذاکرات دو طرف برای رفع محاصره محلات کردنشین حلب و کانتون شهبا نتیجه‌ای نداشته و محاصره نیروهای دولتی در فرودگاه قامشلو نیز همچنان ادامه دارد و نیروهای امنیتی احتمالا میدان امنیتی نیروهای دولتی در مرکز قامشلو را نیز محاصره خواهند کرد.

لازم به ذکر است، پس از تسلط ترکیه بر عفرین و آواره شدن ساکنان آن به حلب و اردوگاه‌های واقع در شهبا، لشکر چهارم نیروهای دولتی دمشق به طور متناوب این مناطق را محاصره کرده‌اند و از ورود دارو، سوخت و مواد غذایی به این مناطق جلوگیری می‌کنند.

کد خبر 2756649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha