اردوغان باز هم در حین برنامه زنده خوابش برد

سرویس ترکیه - به خواب رفتن دوباره اردوغان در یک برنامه خبری زنده باعث افزایش دوباره نگرانی ها درباره وضعیت سلامت رئیس جمهور 69 ساله ترکیه شد.

به گزارش کردپرس، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور 69 ساله ترکیه و نامزد ائتلاف جمهور که این روزها به شدت مشغول برنامه های انتخاباتی خود برای پیروزی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری است، در جریان پجش برنامه زنده خبری بین دو کانال A خبر و ATV خوابش برد.

اردوغان در حالی که داشت به پرسش های خبرنگاران پاسخ می داد به ناگاه چشمانش روی هم افتاد و خوابش برد، این اتفاق همزمان شد با تمرکز دوربین ها روی صورت اردوغان و دستپاچه شدن خبرنگاران حاضر در صحنه.

گفتنی است، این اولین باری نیست که اردوغان در پخش زنده به خواب می رود یا رفتاری عجیب از خود بروز می دهد. در طی هفته های اخیر این چهارمین باری است که اردوغان یا به خواب می رود یا حرف هایی نسنجیده و خارج از برنامه ریزی های سیاسی می زند که نشان دهنده عدم تمرکز حواس او است. اردوغان در روزهای گذشته یک بار در حین مصاحبه غش کرد، او پس از آن در پخش زنده یک مصاحبه که همزمان از جند کانال پخش می شد با بی دقتی به مونتاژ کردن صحنه های حمایت رهبران PKK از قلیچدار اوغلو ساختگی بودن این فیلم که در میتینگ تبلیغاتی خود علیه رهبر اپوزیسیون پخش کرده بود، اعتراف کرد. اعترافی که منجر به شکایت رسمی CHP از او شد. او چند روز پیش هم لیوان آبی را که خود درخواست کرده بود از یکی از اعضای گارد محافظش نگرفت. 

رفتارهای اخیر اردوغان و به خواب رفتنهای گاه و بیگاه او در میان برنامه های زنده، باعث ایجاد نگرانی ها و گمانه زنی های مختلفی درباره سلامت رئیس جمهور 69 ساله و پر مشغله ترکیه شده است.

کد خبر 2756237

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha