صاعقه جان ۲ نفر را در ایوان و سیروان گرفت

سرویس ایلام - مدیر کل مدیریت بحران استان از مرگ یک شهروند زرنه‌ از توابع شهرستان ایوان و یک شهروند سیروانی بر اثر اصابت صاعقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مجید بیگلریان گفت: در پی اعلام هشدار سطح نارنجی و پیش بینی رعد و برق همراه با بارش شهاب رگباری و شدید حدود ساعت ۳۰ /۱۷ امروز ۳۰ اردیبهشت در بخش زرنه شهرستان ایوان صاعقه جان یک نفر را گرفت.

وی گفت: طبق اعلام به مرکز اورژانس ۱۱۵ مبنی بر صاعقه زدگی در ارتفاعات زرنه بلافاصله آمبولانس پایگاه اورژانس با همکاری امدادگران هلال احمر و عوامل نیروی انتظامی مصدوم به شهر زرنه منتقل شد که طی این حادثه متاسفانه یک نفر به علت شدت برخورد صاعقه فوت شده بود.

بیگلریان عنوان کرد: در شهرستان سیروان منطقه امامزاده سید محمد نیز متأسفانه یک شهروند بر اثر صاعقه با وجود تلاش‌های اورژانس جان باخت.

او گفت: در شهرستان ملکشاهی روستای انجیر به سمت روستای اما نیز صاعقه با یک شهروند اصابت کرد که خوشبختانه تلفات جانی نداشته و مددجو به برای ارزیابی های تکمیلی به مرکز درمانی منتقل شده است.

مدیرکل مدیریت بحران به تمام افراد توصیه کرد: در هنگام رعد و برق در ارتفاعات و مناطق کوهستانی حضور نداشته تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

کد خبر 2755941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha