بررسی مسمومیت های اخیر شهرستان بدره در دادگستری استان ایلام

سرویس ایلام - جلسه بررسی مسمومیت های اخیر در شهرستان بدره به ریاست رئیس کل دادگستری ایلام و با حضور مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و رییس آب و فاضلاب شهرستان بدره در سالن جلسات حوزه ریاست دادگستری استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری ایلام در این جلسه با بیان اینکه امنیت، با دستور ایجاد نمی شود و حساسیت مسئولین را می طلبد، گفت: دادگستری پیگیر امنیت در استان بوده و موضوع مسمومیت بدره در اولویت است.

او گفت: با توجه به تمرکز دشمن بر شهرستان بدره در ماه های اخیر، باید مسمومیت های اخیر این شهرستان جدی تلقی شود و به همین خاطر مسئولین باید نسبت به انجام وظایف قانونی خود حساس بوده و با دقت عمل کنند و هشدارهای بهداشتی باید نسبت به قبل صد در صد افزایش یابد و مسئولین اداره بهداشت باید بر تامین آب آشامیدنی و میوه ها، سبزیجات و نحوه مصرف بهداشتی آنها نظارت داشته و با ارایه آموزش های لازم در تمامی شهرستانها، جامعه را نسبت به این موضوع حساس کنند. 

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت: کماکان موضوع مسمومیت های اخیر شهرستان بدره با حساسیت در دستگاه قضایی پیگیری شده و علت حادثه و رفتار همه مدیران در این خصوص مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

در ادامه مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان، رییس اداره آب شهرستان بدره و سایر مسئولین بدره به بیان نظرات کارشناسی و نقطه نظرات خود در خصوص این موضوع پرداختند.

کد خبر 2755937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha