اگر دو حزب اتحادیه میهنی و دمکرات کردستان بخواهند انتخابات تا سه هفته دیگر برگزار می‌شود

سرویس عراق و اقلیم کردستان _ سعدی پیره عضو دفتر سیاسی اتحادیه میهنی درباره زمان برگزاری انتخابات گفت: اگر دو حزب اتحادیه میهنی و دمکرات کردستان بخواهند انتخابات تا سه هفته دیگر برگزار می‌شود.

به گزارش کردپرس به نقل از خندان، سعدی پیره عضو دفتر سیاسی اتحادیه میهنی کردستان در رابطه با جلسه اتحادیه میهنی و حزب دمکرات گفت: باید دوطرف این جلسات را تا برطرف شدن مشکلات بوجود آمده در مدت شش ماه گذشته ادامه دهند. موضوع اقلیتها هم در رابطه با برگزاری انتخابات به صورتی کاملا نادرست به انحراف کشیده می‌شود.

وی افزود: اتحادیه میهنی نمیخواهد که از اقلیتها با فریبکاری بهره برداری کند قبلا هم گفته‌ام که نباید قبل از شروع بازی 11 گل برای طرف مقابل محاسبه شود.

سعدی پیره روز شنبه 2023 /5/20 پس از حضور بر مزار نوشیروان مصطفی در یک کنفرانس خبری درباره پیشقدمی بافل طالبانی برای ایجاد اتحاد نو با جنبش تغییر اعلام کرد یکبار در جلسه‌ای که آقای انوشیروان مصطفی به دفتر سیاسی اتحادیه میهنی آمده بود و تعداد زیادی از مقامات در آن حضور داشتند گفت:« ممکن است که زندگی و وضعیت سلامتی‌ام مجال این را به من ندهد که بتوانم صاحب منصبی شوم به همین دلیل هیچ کس نگران این نباشد که جایگاهش را اشغال کنم  من از همین ابتدا تا برقراری اتحادی نو اعلام آمادگی می‌کنم.»

وی افزود: فکر می‌کنم این امر از سوی مسئولان جنبش تغییر بدون تغییر باقی‌مانده است استقبال اتحادیه میهنی از این موضع نیز همانند قبل است و دستخوش تغییر نشده است. منشاء و بینش فکری و اتحادیه میهنی و جنبش تغییریکی است  نمی‌دانم شاید منافعشان با هم متفاوت باشند، اما در اصل و در میدان سیاست و در نزد دشمنان هر دو یکی هستند.

کد خبر 2755935

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha