۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
با حمایت بی دریغ مردم، از 14 می ساخت قرن جدید ترکیه آغاز خواهد شد

سرویس ترکیه - رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه ابراز امیدواری کرد که با حمایت مردم ترکیه پس از 14 می ساخت ترکیه قرن جدید را رقم بزند.

به گزارش کردپرس، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه و رئیس حزب عدالت و توسعه (AKP) همچنین یکی از سه نامزد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه در سخنان وعده برساخت قرن جدید را به ترکیه داد و گفت از روز 14 می ساخت قرن جدید ترکیه آغاز خواهد شد.

اردوغان در پستی در حساب توییتر خود نوشت: «هم عشق ما و هم مبارزه ما برای ملت عزیزمان است. ما برای خودمان با کسی سر جنگ نداریم اما زمانی که پای ملت ما در میان باشد، هیچ کسی جلودار ما نیست. در حالی که جان خود را کف دستمان گرفته ایم، برای خاطر ملتی که عاشق و دلباخته آن هستیم، از جان مایه می گذاریم.»

اردوغان در این پست با بیان این که آنها نه تنها در این سال ها سیاست توسعه ترکیه را در پیش گرفته اند، بلکه همزمان سیاست به دست آوردن دل آدم ها را نیز در پیش داشته اند، گفت: «هر تله ای پیش روی ما گذاشته شود، ما باز هم از خدمت به کشورمان دست بر نمی داریم. ما با سرمایه گذاری از رشد کشور و شهرهایمان دست بر نمی داریم.»

اردوغان اعلام کرد که هیچ هجمه ای از سوی رقبا نمی تواند باعث وقفه در خدمت رسانی او و دولتش به مردم شود.

او ابراز امیدواری کرد که همانگونه که در گذشته از حادثه کودتای 15 جولای سربلند بیرون آمده اند، به قیمت جان خود هم شده از آینده ترکیه محافظت خواهند کرد. اردوغان گفت: «زیرساخت های قرن 21 ایجاد شده اند و مقدمات جهش ترکیه به پایان رسیده اند. امیدواریم که از 14 می ساخت قرن جدید ترکیه را آغاز کنیم. همانطور که در 21 سال گذشته رخ داده باز هم امیدواریم که با حمایت بی دریغ و دعای خالصانه شما به این مهم دست یابیم.»

او در پایان گفت: «ما یک ملت واحد خواهیم شد، بزرگ خواهیم شد، سرزنده خواهیم شد، برادر خواهیم شد. ما همه با هم ترکیه خواهیم شد.»

کد خبر 2755574

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha