نوروز ۱۴۰۱ فرصتی برای نمایش چهره زیبای کرمانشاه است

سرویس کرمانشاه _ منوچهر فخری گفت: نوروز سال ۱۴۰۱ فرصت بسیار مناسبی برای نمایش چهره زیبای کرمانشاه در حوزه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی است.

به گزارش کردپرس؛ معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در نشست ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی که عنوان کرد: ۲۳ دستگاه مختلف تابع ستاد خدمات سفر هستند و مدیران این دستگاه ها باید شخصا حضور جدی و دائمی در این ستاد داشته باشند و مصوبات را پیگیری کنند.

وی گفت: کرمانشاهی‌ها در طول تاریخ مردمانی مهماننواز و خونگرم بوده‌اند و این خصلت زیبا هنوز در این استان زنده و جاری است‌.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه تاکید کرد: با توجه به شیوع امیکرون در سطح کشور و استان کرمانشاه، ایجاد نوروزگاه ها و توقف‌ گاه‌ها، سلامت شهروندان و هموطنان عزیز را به خطر می‌اندازد .

وی تاکید کرد: انتظار می‌‌رود کسانی هم که در ایام نوروز از جاهای دیدنی استان مانند شهرستان‌های گرمسیری و یا منطقه اورامانات، سراب ها و مکان های تاریخی استان دیدن کنند که این بازدیدها حتما باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی باشد.

فخری گفت: فضاهای شهرهای و نظافت معابر باید به گونه‌ای آراسته باشد که مهمانان با یک منظر زیبا و دلنشین در ایام نوروز روبرو شوند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه با توجه به فراهم بودن بسترهای تکنولوژی و شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ای، دیگر نیازی به حضور فیزیکی افراد در مکان‌های گردشگری نیست و آن‌ها می توانند از این طریق ظرفیت‌های فضای مجازی از این زیبایی‌ها دیدن کنند.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: همچنین صداوسیما، میراث فرهنگی و شهرداری با تهیه کلیپ‌های متنوع و محتوای مناسب به معرفی زیبایی‌های تاریخی، فرهنگی، هنری، صنایع دستی و کرمانشاه بپردازند.

کد خبر 27554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha