از معلمان نمونه استان ایلام تجلیل شد

سرویس ایلام - به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم از معلمان نمونه استان ایلام در محل سالن امور تربیتی تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، استاندار ایلام در این مراسم عنوان کرد: معلمان با همه وجود و علیرغم مشکلات بعضاً مادی، یک لحظه از رسالت خود عقب نشینی نکردند و برای اعتلای میهن اسلامی در سنگر علم و دانش برای تربیت سربازانی که آینده این کشور در سایه ایفای نقش این سربازان است، تلاش مجاهدانه می کنند.

حسن بهرام نیا معلمان را پیشقراول روشنگری دانست و بیان داشت: بنده به این اهتمام و جایگاه معلمان عزیز که این جایگاه را پیامبران و قرآن کریم برای شما تعیین و ترسیم کردند، افتخار می کنم. 

علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه های پرورشی، آموزشی و ورزشی افزود: در حوزه ورزشی ۲۳۰۰۰ متر زمین چمن درون مدرسه ای به مدارس اضافه شده همچین در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ساماندهی اردوگاه ها زمین اردوگاه ملی به استان ایلام در حال واگذاری است.

وی ادامه داد: برای ۱۰۰ درصد دانش آموزان بدو ورود، کلاس تشکیل خواهد شد و ۱۰ مدرسه فقط برای تدریس یک دانش آموز تشکیل شده و این کار در دنیا بی نظیر است. ۱۱۰۰۰ نفر جشن تکلیف دانش آموزی و نماز جماعت و افطاری برپا شده است. همچنین اینکه دانش آموزان استان موفق به کسب بیش از ۳۰ مقام فرهنگی شدند و سرود همسرایان در ۲۲ بهمن برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان گفت: در حوزه آموزش نیز برای اولین برای بار ۴۰۰ نفر از دانش آموزان المپیادی با حضور اساتید کشوری کلاس ها و کارگاه های توجیهی برگزار و در حوزه های المپیاد های کشوری دانش آموزان استان مدال های رنگارنگی کسب کردند.

کد خبر 2755360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha