افتتاح اولین کلینیک تخصصی دندانپزشکی تحت بیهوشی غرب کشور در کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ اولین کلینیک تخصصی دندانپزشکی تحت بیهوشی غرب کشور با عنوان «مهر مادر» در کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس"دکتر عزیزی متخصص جراحی دهان فک وصورت" سرمایه‌گذار این کیلینک یه اشاره به این که این کلینک در غرب کشور نظیر ندارد؛ گفت: این مجموعه در ۲ طبقه تجهیز شده که یک طبقه آن با هشت دستگاه یونیت مشغول به کار است شش یونیت مربوط به اعمال عمومی دندان پزشکی و که ۲ یونیت مربوط بر اعمال تخصصی دندان پزشکی مانند ارتودنسی و دندانپزشکی اطفال و… تحت بی حسی موضعی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیش از این بیمارانی که امکان انجام اعمال دندان پزشکی به صورت بی حسی موضعی را نداشتند به تهران اعزام می شدند؛ گفت: در طبقه فوقانی این مجموعه کلینیک دندان پزشکی تحت بی‌هوشی با ۲ دستگاه یونیت دندانپزشکی، ۲ دستگاه بیهوشی، دستگاه رادیوگرافی و ۲ تخت عمل تجهیز و فعال شده است.

دکتر عزیزی اظهار کرد : بخش بیهوشی کلینیک برای کمک به کودکانی که همکاری لازم را با دندانپزشک ندارند و یا بزرگسالانی که ترس بسیار زیاد از دندان پزشکی دارند و بیمارانی دارای مشکلات جسمی و شرایط خاص هستند، مناسب است و اعمال دندانپزشکی برای این افراد بدون مشکل در زمان بیهوشی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: پیش از این پزشکان کرمانشاهی برای انجام اعمال دندان پزشکی تحت بیهوشی برای کودکان به بیمارستان محمد کرمانشاهی می بردند و مجبور بودند امکانات اندک و شرایط سخت درمان را انجام دهند اما حالا با خیال آسود و با امکانات و تجهیزات کامل در این کیلینک میتوانند درمان را انجام دهند.

سرمایه گذار این مجموعه درمانی در خصوص بیمه های طرف قرداد با کیلینک گفت: این کیلینیک با نیروهای مسلح، بیمه ها و بانک ها قرارداد دارد.

وی در پایان در خصوص میزان اشتغالزایی این مجموعه تصریح کرد: با افتتاح این کلینیک که ۱۰ میلیارد تومان برای آن سرمایه گذاری شده برای حدود ۳۱ نفر اشتغال انجام شده است.

کد خبر 27550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha