خواستگار انتقام جو در دهلران دستگیر شد

سرویس ایلام - فرمانده انتظامی شهرستان دهلران گفت: فردی که پس از شنیدن جواب رد به خواستگاری از فرد مورد علاقه اش اقدام به انتشار تصاویر شخصی وی در شبکه های اجتماعی کرده بود، توسط پلیس فتا این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سرهنگ مختار باویر در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی شکایت خانمی با موضوع مزاحمت و تهدید اینترنتی به همراه انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی، که منجر به برهم خوردن آرامش روحی و روانی  وی شده بود، به درخواست شاکی، پرونده تشکیل و موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان دهلران قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا بلافاصله با اخذ مستندات دیجیتال و انجام تحقیقات فنی و پلیسی با کشف سرنخ های مختلف پیرامون موضوع، هویت واقعی متهم را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دهلران ادامه داد: متهم با جعل هویت و فریب شاکی خود را فردی موجه با جایگاه اجتماعی بالا معرفی و با سوء استفاده از اعتماد و احساسات شاکی با قصد خواستگاری تصاویر شخصی وی را دریافت می کند که پس از شنیدن پاسخ منفی، اقدام به انتشار عکس های شاکی در فضای مجازی کرده  است.

وی بیان کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از استان های همجوار، در یک عملیات موفق دستگیر و به پلیس فتا شهرستان دهلران دلالت داده شد.

سرهنگ باویر در پایان گفت: متهم در بازجوئی خود اعتراف کرد که پس از برقراری ارتباط با شاکی در فضای مجازی و طرح دوستی و هچنین ملاقات حضوری اقدام به تصویر برداری مخفیانه کرده که پس از پیشنهاد ازدواج با شنیدن جواب منفی اقدام به انتشار تصاویر در فضای مجازی کرده است.

کد خبر 2754897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha