ارومیه برای میزبانی مسابقات بین المللی کشتی معرفی شد

سرویس آذربایجان غربی- رئیس فدراسیون کشتی گفت: میزبانی شایسته مسابقات بین المللی انگیزه ها را برای معرفی شهر ارومیه به عنوان میزبان رقابت های مختلف بین المللی کشتی مضاعف تر کرده است.

به گزارش کردپرس، علیرضا دبیر گفت: استان آذربایجان‌غربی از دیرباز تا امروز کشتی گیران خوبی را به خود دیده و اخبار میزبانی های شایسته استان در رقابت های مختلف جهانی و آسیایی انگیزه ما را برای معرفی شهر ارومیه بعنوان میزبان رقابت های مختلف بین المللی کشتی مضاعف تر کرده است.

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش وجوانان آذربایجان‌غربی نیز گفت: گام های بسیار خوبی در مسیر توسعه زیرساخت های ورزشی برداشته ایم و آماده میزبانی رقابت های بین المللی رشته های مختلف ورزشی بخصوص کشتی در استان هستیم.

در ادامه استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اهمیت و جایگاه ورزش کشتی بعنوان ورزش اول کشور که اعتبار ویژه ای در میادین و عرصه های جهانی، آسیایی و بین المللی و بخصوص المپیک دارد، گفت: آذربایجان‌غربی نیز از استعدادهای خوب کشتی برخوردار است و در کنار آن با توسعه زیرساخت های این رشته و بالا بردن سطح و توان فنی مربیان و داوران استان بی شک در آینده کشتی آذربایجان‌غربی جایگاه ویژه ای در کشور خواهد یافت.

معتمدیان افزود: تجربه میزبانی رویدادها و مسابقات متعدد ورزشی جهانی و آسیایی آذربایجان‌غربی را بعنوان یکی از قطب های توسعه بین المللی ورزش تبدیل کرده و ما به لحاظ برخورداری از زیرساخت های لازم، امکانات و سالن های استاندارد و سایر موارد بویژه هتلینگ ، آماده میزبانی مسابقات مهم پیش روی فدراسیون کشتی بخصوص مسابقات بین المللی جام تختی هستیم و امیدواریم با مساعدت فدراسیون، ارومیه بعنوان شهر میزبان این رویداد مهم کشتی انتخاب شود و بزودی تفاهمنامه این میزبانی در ارومیه منعقد گردد.

در پایان استاندار آذربایجان‌غربی، رئیس فدراسیون کشتی و مدیرکل ورزش و جوانان استان از کمپ های تیم ملی و سالن ها و امکانات فدراسیون بازدید کردند.

کد خبر 2754470

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha