آن جناح سیاسی که جناب قباد طالبانی نماینده اش است مانع انجام امور دولت در سلیمانیه است

سرویس عراق و اقلیم کردستان _ سخنگوی دولت اقلیم کردستان پاسخ قباد طالبانی را که گفته بود جوتیار عادل سخنگوی دولت نیست و بیانیه‌اش خجالت آور است، داد.

به گزارش کردپرس به نقل از شارپرس: دکتر جوتیار عادل سخنگوی دولت اقلیم کردستان در پیامی اعلام کرد : دولت اقلیم کردستان نگران شرایط همه مناطق اقلیم است و همه‌ی تلاشش در راستای حذف آثار دو اداره‌ی است و اینکه بتوانیم بدون سختی و دشواری بدون تبعیض به همه‌ی شهروندان اقلیم خدمتگزاری کنیم.
وی گفت:«جناح سیاسی که آقای قباد طالبانی نمایندگی آن را می‌کند مانع انجام امورات دولت و نهادهای دولتی می‌شود و دولت را در منطقه سلیمانیه زیر هژمونی برنامه‌های حزبی خود قرار داده است به همین دلیل شهروندان این مکان در شرایط نامساعدی به سر می‌برند. »
وی در پاسخ به قباد طالبانی گفت: متاسفانه آقای قباد طالبانی بجای اینکه همکاری کند و از راه کانالهای دولتی مشکلات را حل نماید از زیربار مسئولیت فرار می‌کند به همین دلیل ایشان جانشین نخست‌وزیر در سایه هستند و حق ندارد درباره دولت اظهار نظر کند و درباره سخنگوی دولت تصمیم‌گیری کند،
اختلافات میان پارتی و اتحادیه میهنی کردستان بر سر بمباران فرودگاه سلیمانیه عمیق تر شده است و دو طرف یکدیگر را متهم می‌کنند.

کد خبر 2754351

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha