اردوغان جهت کسب دستاوردهای انتخاباتی بحران می‌آفریند

سرویس سوریه - «مظلوم کوبانی» فرمانده کل SDF با اشاره به حمله روز گذشته به فرودگاه سلیمانیه اعلام کرد که اردوغان به منظور تکمیل برنامه‌های داخلی و خارجی خود و کسب دستاوردهای انتخاباتی بحران می‌آفریند.

به گزارش کردپرس، «مظلوم کوبانی» فرمانده کل نیروهای سوریه دموکراتیک(SDF) با اشاره به حمله روز گذشته به فرودگاه سلیمانیه اعلام کرد که «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه به منظور تکمیل برنامه‌های داخلی و خارجی خود و کسب دستاوردهای انتخاباتی، بحران می‌آفریند.

مظلوم کوبانی فرمانده کل SDF در گفتگو با آژانس خبری هاوار اعلام کرد: «ما به عنوان SDF، دارای روابطی قدیمی با برادران خود در اتحادیه میهنی کردستان(YNK) هستیم و به ارتباط خود ادامه خواهیم داد. به علت اینکه روابط متقابل ما در چارچوب جنگ با داعش و اجرای امنیت و ثبات منطقه در خدمت مردم منطقه است. در این راستا اتاق‌های عملیات مشترک زیر نظر ائتلاف بین‌المللی به همراه نیروهای عراق و اقلیم کردستان علیه تروریسم وجود دارد تا بتوانیم به هدف خود در مبارزه با داعش و امنیت و ثبات منطقه دست یابیم. ما برادر و متحدان سیاسی هستیم.»

کوبانی در ادامه اظهار داشت که اردوغان این مسئله را نمی‌پذیرد و به دنبال بهانه و هدفی است تا در انتخابات آتی ترکیه دستاوردهایی داشته باشد. 

مظلوم کوبانی در پایان گفت: «به همین دلیل است که دولت ترکیه به حملات و مداخلات خود در منطقه ادامه می‌دهد تا نقشه‌های داخلی و خارجی خود را تکمیل کند و از آنها به عنوان دستاورد در انتخابات آتی استفاده کند.»

کد خبر 2754338

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha