پیکر شهید "میلاد حیدری" در زادگاهش به خاک سپرده شد/ استاندار: ثمره خون شهید حیدری نابودی رژیم صهیونیستی است

سرویس کردستان- پیکر شهید "میلاد حیدری" روز چهارشنبه با حضور پررنگ مردم در زادگاهش روستای وینسار قروه به خاک سپرده شد.

به گزارش کرد پرس، پیکر شهید "میلاد حیدری" بعد از تشییع در شهر قروه، به زادگاهش روستای وینسار(در ۳۰ کیلومتری شرق قروه) منتقل و با حضور استاندار کردستان، جمع زیادی از مردم این شهرستان و دیگر مناطق استان، به خاک سپرده شد.

شرکت کنندگان در این آیین، ضمن سردادن شعار "آمریکا، اسرائیل، ننگ به نیرنگتان" و "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" پیکر شهید حیدری را تا محل خاکسپاری بدرقه کردند.

شمار زیادی از عاشقان شهید و شهادت، بعد از مراسم تشییع، در آیین خاکسپاری هم حضور یافتند تا ارادت خود به شهدا به ویژه شهید میلاد حیدری را ابزار کنند.

حضور پرشور و چشمگیر اقشار مختلف مردم در این مراسم معنوی و شعار "یا حسین یا حسین" آنان و "السلام علیک حسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین"، زینت بخش آیین شد.

پاسدار رشید اسلام "میلاد حیدری" از مدافعان حرم، سحرگاه جمعه یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با نهم ماه مبارک رمضان، در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

استاندار کردستان: ثمره خون شهید حیدری نابودی رژیم صهیونیستی است

اسماعیل زارعی کوشا روز چهارشنبه در آیین خاکسپاری پیکر شهید "میلاد حیدری" در روستای وینسار قروه اظهار کرد: رژیم منحوس صهیونیستی برای تاثیر بر اذهان دنیا و به واسطه بحرانی که دامنش را گرفته است، دست به این اقدام کور زد ولی خون شهدا تسریع‌کننده نابودی این غده سرطانی است.

وی ادامه داد: صهیونیست‌های خبیث و پلید که به فرموده رهبر معظم انقلاب اضمحلال آنان به کمتر از ۲۵ سال کاهش یافته است، خودشان عجله دارند تا زمین به زودی از لوث وجود آنان پاک شود.

استاندار کردستان یادآورشد: با خون شهدا میثاق می بندیم که راهشان را با اعتقاد ادامه خواهیم داد و نسل میلاد حیدری‌ها جشن نابودی اسراییل را به چشم خواهند دید.

زارعی کوشا تاکید کرد: شهادت مستشار نظامی که به دعوت سوریه در این کشور بود در تمام کشورهای دنیا محکوم است، به شرطی که نهادها و سازمانهای بین‌المللی سر از زیر برف درآورده و اعلام موضع کنند.

وی ضمن قدردانی از مردم روزه دار برای شرکت گسترده در آیین تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام، گفت: این جمعیت نشان دهنده حقیقت و ماهیت مردم کردستان است.

استاندار کردستان یادآور شد: آنهایی که در تحلیل سطحی از اختلاف قوم و مذهب فرصتی برای تفرقه برداشت می کنند، با دیدن این جمعیت بدانند که اینجا دیار وحدت و برادری و جایگاه مردان مرد و شیرزنانی همچون شهید میلاد است.

زارعی کوشا افزود: ضدانقلاب و گروهک‌های نابخرد خبیث که چهار دهه در خدمت دشمنان این مردم هستند تا عرض اندام کنند، این حماسه را ببینند.

وی ادامه داد: مادری که به سان ام وهب سر فرزندش را به سمت دشمن انداخت، امروز به شهادت این شهید افتخار می‌کند و می گوید آرمان بزرگ میلاد این بود که فرزند معنوی حاج قاسم سلیمانی است.

استاندار کردستان، وینسار را دروازه ورودی استان و نگینی همواره درخشان دانست و اضافه کرد: وینسار امروز مانند دُرّ گرانبهایی تا ابدیت خواهد درخشید.

پیروزی نهایی با حق است

امام جمعه بخش چهاردولی شهرستان قروه هم اظهار کرد: شهید حیدری از دامن مادری مجاهد رشد یافت و به این مقام والا رسید.

حجت‌الاسلام حسین‌ پناهی افزود: اسراییل از خانه عنکبوت سست تر بوده و این سنت الهی است که در نبرد تاریخی حق و باطل پیروزی نهایی از آن پیروان حق باشد.

وی یادآور شد: صبرو حوصله انقلابی مانند خشم انقلابی است که مسائل و مشکلات اقتصادی و اجتماعی را حل می کند.

پاسدار رشید اسلام "میلاد حیدری" از مدافعان حرم، سحرگاه جمعه یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با نهم ماه مبارک رمضان، در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید حیدری اصالتاً اهل روستای وینسار شهرستان قروه است که در شهرستان قرچک سکونت داشت.

کد خبر 2754227

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha