اسکان ۲۳ هزار نفر از مهمانان نوروزی در مراکز فرهنگیان کردستان

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: اسکان مهمانان نوروزی در مراکز اسکان آموزش و پرورش از مرز ۲۳ هزار نفر گذشت.

به گزارش کرد پرس، هاشم ناظمی جلال گفت: ۶۶۸ اتاق در قالب ۹۰ مدرسه در سطوح ویژه، الف، ب و ج برای میزبانی و اسکان مسافران نوروزی در کردستان تجهیز شده است.

وی اظهار کرد: هیچ مشکلی در زمینه اسکان مهمانان نوروزی در مراکز اسکان آموزش و پرورش در استان وجود ندارد و خدمات رسانی به مسافرین در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان تا ۱۱ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه کار پذیرش و اسکان مسافرین نورزی از روز ۲۸ اسفند ماه در استان شروع شده است، افزود: از زمان شروع سفرهای نوروزی تا پایان روز چهارم فروردین ماه ۱۴ هزار و ۵۹۴ نفر در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان استان پذیرش و اسکان داده شده اند.

ناظمی جلال ادامه داد: در بازده زمانی یاد شده در مجموع ۲ هزار و ۱۵۸ خانوار با جمعیت ۸ هزار و ۱۰۸ نفر در مدارس استان اسکان یافته اند.

وی با بیان اینکه خانه معلم و مدارس شهرستان ها به عنوان مرکز پذیرش مهمانان فرهنگی در نظر گرفته شده است، یادآور شد: در کنار اسکان همکاران فرهنگی به عنوان یک اولویت مهم در روزهای سوم و چهارم فروردین ماه ۷۴۶ خانوار با جمعیت بیش از یک هزار و  ۴۶۰ نفر فرهنگی و غیرفرهنگی در مدارس مجری اسکان در استان کردستان اسکان داده شده اند.

کد خبر 2753886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha