حل معضل ۵۰ ساله بیکاری کرمانشاه تنها با توسعه سرمایه‌گذاری میسر است

سرویس کرمانشاه _ بهمن امیری مقدم گفت: حل معضل ۵۰ ساله بیکاری در استان کرمانشاه تنها با رفع موانع موجود در مسیر کارآفرینان و توسعه سرمایه‌گذاری میسر است.

به گزارش کردپرس؛ استاندار کرمانشاه در آیین بهره‌برداری از کارخانه فروآلیاژ متحد شرق آسیا اولین پروژه سرمایه‌گذاری کاملا خارجی، که با حضور معاونین وزیر اقتصاد و روسای سازمان‌های امور مالیاتی و سرمایه‌گذاری کشور برگزار شد؛ عنوان کرد: دولت خدمتگذار و مردمی دکتر رئیسی در این شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه، با تمام توان و به صورت شبانه روزی به دنبال حل مشکلات و گرفتاری‌های متعدد کشور است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تشریح نزدیک به ۵ دهه رنچ بیکاری در استان کرمانشاه پرداخت و افزود: معضل بیکاری ۵۰ ساله کرمانشاه، تنها از طریق رفع موانع موجود در مسیر کارآفرینان و توسعه سرمایه‌گذاری و آغاز یک نهضت کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار قابل حل است.

امیری مقدم تاکید کرد: کرمانشاه یک استان چهار فصل و سرشار از ظرفیت‌ها‌ و فرصت‌های گسترده گردشگری و خدماتی، تجاری، صنعتی و کشاورزی است و همه باید با همدلی و همراهی تلاش کنیم کرمانشاه را دوباره به مرکز اقتصادی و فرهنگی غرب کشور تبدیل کنیم.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم با ایجاد اشتغال پایدار، رنج دشوار این بیکاری را از دوش کرمانشاه برداریم.

مدیر ارشد استان خاطرنشان کرد: درهای کرمانشاه به روی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی باز است و هر مانعی را با اقتدار از مسیر کارآفرینان و تولیدکنندگان برمی‌داریم.

وی تاکید کرد: امروز شاهد بهره‌برداری از اولین سرمایه‌گذاری کاملا خارجی کرمانشاه در حوزه صنعت و معدن هستیم و این نشان از فراهم بودن بسترها برای سرمایه‌گذاری در این استان است.

وی تاکید کرد: با کمک و همدلی مردم و مسئولین این روند جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی همچنان در کرمانشاه تداوم خواهد داشت و مردم طعم شیرین خدمت صادقانه را در دولت مردمی و انقلابی خواهند چشید‌.

وی بر ضرورت رعایت شان و منزلت کارآفرینان تاکید کرد و گفت: باید به دنبال شناسایی دلایل عدم تمایل و دلزدگی سرمایه‌گذاری کرمانشاهیان خارج استان برویم و آن‌ها را سریعا برطرف کنیم.

کد خبر 27162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha