کارخانه پاکت سازی سیمان سامان به بهره برداری رسید

سرویس کرمانشاه _ کارخانه پاکت سازی صنایع سیمان سامان غرب با ظرفیت تولیدی ۱۱۰ میلیون پاکت در سال تولید، به بهره برداری رسید.

به گزارش کردپرس؛ «بهمن امیری مقدم» در مراسم بهره برداری از کارخانه پاکت سازی صنایع سیمان سامان غرب اظهار کرد: این کارخانه با سرمایه گذاری ۶٠٠ میلیارد تومان امکان تولید سالیانه ٩ هزار و ٢٠٠ محصول معادل ١١٠ میلیون پاکت را در سال دارد که ٢٠ درصد نیاز داخلی کشور را تأمین می کند و همچنین از مجموع تولید این واحد ۴٠ درصد برای سیمان سامان و ۶٠ درصد برای دیگر صنایع تولیدی کشور استفاده می شود.

استاندار کرمانشاه کیفیت برتر محصولات و توجه به مسایل زیست محیطی را در این کارخانه شایسته تقدیر دانست و گفت: برای تحقق شعار سال به عنوان راهبردی اساسی بی شک با تجمیع کلیه ظرفیت ها و امکانات، تسهیل امور و بهبود فضای کسب و کار در مسیر مانع زدایی و پشتیبانی از تولید به صورت موثر حرکت خواهیم کرد و در شتاب بخشی به طرح های توسعه ای لحظه ای درنگ نخواهیم داشت.

وی افزود: سرمایه گذاری در استان امری مطلوب و به نوعی خدمت به همشهریان و رونق اقتصاد استان است و بر این اساس سال آینده همایش فرصت های سرمایه گذاری در استان کرمانشاه را برگزار خواهیم کرد تا از ظرفیت همه کرمانشاهیان عزیز برای توسعه بهره مند شویم زیرا در این مسیر نقش بخش خصوصی یقیناً بسیار موثر و شتاب دهنده است.

امیری مقدم یادآور شد: جایگاه کرمانشاه به عنوان مرکز مبادلات تجاری و رویدادهای فرهنگی و اجتماعی غرب کشور را با تکیه بر روحیه خودباوری و اصل ما می توانیم به عنوان شعار دولت مردمی احیاء خواهیم کرد و به همین منظور ضمن دعوت از همه تلاشگران عرصه تولید و خدمات اعلام می کنیم به صورت ویژه از سرمایه گذاران حمایت خواهیم کرد و مسیر پیش روی آنان را برای موفقیت هموار می نماییم.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان ساخت: کرمانشاه با دارا بودن 5 مرز رسمی و یک بازارچه از ظرفیت های مطلوبی برای تولید کالاهای صادرات محور برخوردار است که می توان در آینده از پتانسیل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین نیز استفاده کرد.

وی تأکید کرد: وجود ویژگیهاي طبیعی، دشت هاي خرم، مناطق غنی و عظیم، آب و خاک پربركت و پرطراوات و ظرفیتهاي بی نظیر در حوزه هاي كشاورزي، صنعت، معدن، تجارت، بازرگانی، مبادلات مرزي و گردشگري مسیر توسعه استان را با همراهی و همدلی دولت، مردم و بخش خصوصی هموار می سازد.

کد خبر 26869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha