از ورود افراد واکسن نزده به ادارات ایلام جلوگیری شود

سرویس ایلام - استاندار ایلام در یکصد و نهمین جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا خواهان جلوگیری از ورود افراد واکسن نزده به ادارات استان شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات تاکید کرد و گفت: اگر کارمندی دچار بیماری کرونا شود لازمه قانونی بودن و مجوز استراحت در منزل گواهی پزشکی مبنی بر استراحت پزشکی است که بایست ارائه دهد.

وی در ادامه بر واکسیناسیون کامل در ادارات تاکید کرد و گفت: در این راستا می بایست از ورود افراد واکسن نزده به ادارات جلوگیری کرد و افرادی که به دلایل پزشکی معذورات دارند می بایست هر ۱۵ روز با هزینه خود تست منفی کرونا ارائه دهند.

وی آمار تزریق دزهای مختلف واکسن مقابله با کرونا در استان را مناسب عنوان کرد و گفت: اگر بتوانیم سن تزریق واکسن دانش آموزان را از ۹ سال به ۵ سال تعمیم دهیم و رضایت خاطر خانواده‌ها را نیز در این زمینه لحاظ کنیم کمک بسیار خوبی به پیشگیری از مرگ و میر ه ناشی از ویروس کورنا خواهد کرد.

استاندار ایلام درخصوص وضعیت مدارس در شرایط جدید کرونایی نیز گفت: تعطیلی مدارس ممنوع است و اگر مواردی هست که نیاز به بررسی بیشتر داشته باشد بایست برای تصمیم گیری به شورای مدرسه واگذار شود.

وی افزود: بطور کلی تعطیلی مدارس نداریم اما اگر تصمیمی در این خصوص گرفته شود بصورت اختصاصی از طریق سخنگوی ستاد کرونای استانی اعلام می شود.

کد خبر 26856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha