مشکل تأمین زمین بدون معارض برای سرمایه گذاران در ایلام حل شود

سرویس ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در دیدار با معاونین اقتصادی و عمرانی استاندار ایلام خواستار حل معضل تأمین زمین برای سرمایه گذاران شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت‌الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار گفت: خیلی دردناک است که ما بگوییم شهرکهای صنعتی استان ایلام جایی را ندارند و سرمایه گذار بیاید و ببیند جا ندارد و تبدیل به خانه باغ شده باشند و کسی هم نمی گوید چرا؟ اینها باید حل شوند.

او گفت: حاکمیت باید در بحث زمین ورود کند و زمین را آماده کند، نه اینکه به سرمایه دار بگوییم برو معارضین با خودت، استانداری باید این مشکل را حل کند.

امام جمعه تاکید کرد: ما باید زمینی بلا معارض به سرمایه گذار بدهیم و متناسب با اشتغالزایی و آورده ای که برای استان دارد روی آن سرمایه گذاری کنیم.

کریمی تبار عنوان کرد: ما استان کوچکی داریم که از خیلی از شهرستانهای دیگر هم کوچک‌تر است، اگر برای ۴۰ هزار نفر در سطح استان اشتغالزایی داشته باشیم مشکل ما حل می شود و واقعا مسئولینی که نتوانند این را جمع کنند باید خودشان جمع شوند.

او گفت: کمتر استانی را در کشور سراغ داریم که ظرفیت استان ایلام را داشته باشد اما کسی که برای سرمایه گذاری می خواهد به استان بیاید اولین مانع کار اداری ماست و اگر واقعا می خواهیم تغییر ایجاد شود در بحث مدیریتی نیاز به تغییر داریم.

امام جمعه ایلام یادآور شد: در طول ۴۳ سال انقلاب اسلامی ۲۳ استاندار عوض شده و تنها یکی از این استاندارها سابقه استاندار بودن را داشته و متاسفانه میانگین عمر آنها کمتر از ۲۰ ماه بوده است.

کریمی تبار خطاب به مسئولین گفت: مردم منتظرند، اینکه فقط مشکلات را بیان کنیم که همه می دانند، خواهشم این است که برنامه و چشم انداز را مشخص کنید و به مردم بگویید که امیدوار شوند.

کد خبر 26691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha