استاندار ایلام خواستار افزایش سقف تبصره ۱۸ در صنعت توریسم و گردشگری  شد

سرویس ایلام -‍ استاندار ایلام در نشست استانداران سراسر کشور که با حضور وزیر کشور در محل پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران برگزار شد، خواستار بالا بردن سقف تبصره ۱۸ و توجه ویژه به استان ایلام در صنعت توریسم و گردشگری شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا اظهار داشت: استان ایلام به عنوان قطب اربعین از ظرفیت گسترده‌ای برای گردشگری مذهبی در کشور برخوردار است.

وی افزود: مردم ایلام به خادمی زوار اربعین حسین علیه السلام مفتخر هستند و هر ساله مردم استان افتخار میزبانی بیش از ۶ میلیون زائر اربعین حسینی را دارند.

استاندار ایلام ادامه داد: مردم استان همچنین میزبان زائران عراقی در سفر به مشهد مقدس هستند که نیاز است زیرساخت های مرز بیش از گذشته تجهیز و توسعه یابد.

بهرام نیا در ادامه از ظرفیت های مهم توسعه ای در استان گفت و تصریح کرد: برای استفاده از ظرفیت اربعین، توانمندی های استان در حوزه گردشگری سلامت و گردشگری طبیعی باید زیرساخت های این حوزه در استان ایجاد و تقویت شود.

استاندار ایلام اضافه کرد: استان ایلام با توجه به آثار باستانی فراوان ملی و طبیعی ظرفیت عمده ای در ارتباط با صنعت گردشگری دارد.

وی تاکید کرد: میراث فرهنگی با بالا بردن سقف تبصره ۱۸ توجه ویژه ای به استان ایلام در صنعت توریسم و گردشگری داشته باشد.

کد خبر 26533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha