توقیف یک ماهه خودروهای غیربومی در کرمانشاه

سرویس کرمانشاه ـ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: خودروهای غیربومی در صورت مشاهده و احراز بومی نبودن به مدت یک ماه توقیف می شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار «علی اکبر جاویدان» امروز در حاشیه بازدید از چند پاسگاه و پلیس راه کرمانشاه اظهار داشت: علاوه بر آن، این دسته از خودروها مبلغ ۵ میلیون ریال نیز جریمه نقدی می‌شوند.

وی با اشاره به آغاز طرح ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی، افزود: این طرح از روز گذشته آغاز و با جدیت از سوی نیروهای پلیس اجرایی می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس مصوبه ابلاغی، پلاک خودرو، کارت ملی و بیمه نامه ملاک تشخیص بومی بودن افراد است.

این مقام انتظامی بیان داشت: آن دسته از مسافرانی هم که به کرمانشاه سفر کرده و قصد بازگشت دارند همکاران پلیس راه و راهور از مسیرهای فرعی و کمربندی‌ها آنها را هدایت و راهنمایی می‌کنند.

وی در ادامه با قدردانی از همکاری خوب مردم با مسئولان برای مبارزه با بیماری کرونا، گفت: همه باید تلاش کنیم تا هرچه سریع‌تر این بیماری کنترل و ریشه کن شود.

سردار جاویدان در پایان از مردم خواست با ماندن در منزل و پرهیز از تجمعات غیرضروری، شرایطی ایجاد کنند تا زنجیره این بیماری قطع و شرایط به روال عادی بازگردد.

کد خبر 257676

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha