چهارشنبه سوری امسال در کردستان کشته یا نقص عضو نداشت/ 5 نفر از حادثه دیدگان در بیمارستان بستری هستند

سرویس کردستان- مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه حوادث چهارشنبه سوری امسال در این استان کشته و یا نقص عضو نداشت، گفت: پنج نفر از ۱۰ نفر حادثه دیده حوادث شب گذشته همچنان بستری هستندو پنج نفر نیز از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، مصطفی فرامرزی با اشاره به اینکه حوادث چهارشنبه سوری دراستان منجر به مصدوم شدن ۵۱ نفر شد، اظهار داشت: از این تعداد ۱۰ نفر در بیمارستان‌های استان بستری شدند که امروز پنج نفر آنها پس از بهبودی و بهتر شدن شرایط جسمی ترخیص شدند.

وی اضافه کرد: پنج نفر دیگری هم که در بیمارستان‌های استان هنوز بستری هستند جراحت‌شان زیاد عمیق نیست و بعد از بخیه و دیگر کارهای درمانی بزودی از بیمارستان ترخیص می‌شوند.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به اینکه چهارشنبه سوری امسال مورد فوتی و نقص عضو در استان نداشتیم، افزود: بیشترین آمار مصدومان این شب مربوط به سنندج با ۲۱ نفر و بعد قروه با ۱۳ نفر بود.

فرامرزی یادآور شد: شهرستان دیواندره هم هفت نفر، دهگلان پنج نفر، سقز ۲ نفر، کامیاران، مریوان و بیجار هر کدام یک نفر مصدوم داشتند.

کد خبر 256871

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha