برخورد شدید با «خرید آرا» توسط کاندیداهای کرمانشاه/ تشکیل هیات بازرسی 3 نفر در هر شهرستان استان

سرویس کرمانشاه ـ رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات کرمانشاه گفت: هرگونه تخلف انتخاباتی از سوی کاندیداها، اعم از خرید آرا، جابجایی افراد رای دهنده با وسایل نقلیه عمومی توسط برخی از کاندیداها، تبلیغات در شعب رای گیری و... به صورت کامل رصد می شود و با متخلفین شدیدترین برخوردها می گردد.

به گزارش کردپرس، «افشین کریمی» امروز در جمع خبرنگاران افزود: انتخابات آزاد و مردمی فضای بازی برای رقابت ایجاد می کند و این امر امروز به عینه در شعب اخذ آرا مشهود است.

رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات کرمانشاه گفت: با این وجود هرگونه تخلف انتخاباتی از سوی کاندیداها، اعم از خرید آرا، جابجایی افراد رای دهنده با وسایل نقلیه عمومی توسط برخی از کاندیداها، تبلیغات در شعب رای گیری و... به صورت کامل رصد می شود و با متخلفین شدیدترین برخوردها می گردد.

کریمی یادآور شد: برای تضمین سلامت انتخابات هیات بازرسی در سطح استان تشکیل شده و در هر شهرستان یک هیات 3 نفره به عنوان هیات مرکزی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: همچنین برای هر صندوق سیار و هر 3 صندوق ثابت یک بازرس در نظر گرفته شده است، همچنین برای هر 10 صندوق یک سربازرس و برای هر شهرستان بازرسان ویژه ای توسط وزارت کشور انتخاب شده است.

کد خبر 254442

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha