مشارکت دومیلیارد ریالی مردم پاوه در خرید تجهیزات پزشکی

‍ سرویس کرمانشاه _ سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه گفت: مشارکت دو میلیارد ریالی مردم پاوه در خرید تجهیزات پزشکی قابل تقدیر و شایسته تحسین است.

به گزارش کردپرس؛ سرپرست فرمانداری پاوه ضمن تقدیر از موافقت مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در تخصیص یک دستگاه پورتابل رادیولوژی به بیمارستان قدس پاوه گفت: این دستگاه با ارز ترجیحی و توسط هیئت امنای ارزی وزارتخانه به استان تخصیص یافته است و مشارکت مردم در تامین بخشی از هزینه خرید مذکور را قابل تقدیر و شایسته تحسین است.

بالایی افزود: شهرت دینداری و فرهنگ دوستی مردم پاوه حکایت از رفتار خدا محوری و نوع دوستی دارد که مصداق آن را می توان در مشارکت اجتماعی آنان جستجو نمود.

وی با اشاره به اینکه‌ دو میلیارد ریال کمک و مشارکت مردمی توسط هیئت امنای صندوق بیمارستان قدس به حساب دانشگاه واریز و بلافاصله توسط دانشگاه اعتبار تکمیلی به حساب هیئت امنای ارزی وزارتخانه واریز شد.

وی گفت: امیدواریم در کوتاهترین زمان ممکن شاهد انتقال تجهیزات مذکور به شهرستان باشیم.

بالایی اعتماد مردم به هیئت امناء و نیز فهم درست از شرایط کنونی اقتصادی را سرمایه ای ارزشمند برای مدیریت جامعه محور دانست و گفت: با تکیه بر مشارکت یکایک شهروندان می توان امید به توسعه را در جامعه تقویت کرد.

وی ریشه روحیه مشارکت اجتماعی مردم را در دینداری و مرهون تلاش علمای دین مانند ماموستا ملاقادر قادری دانست .

کد خبر 24932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha