ایجاد مجمتع رفاهی در مهران در صورت تأمین زمین

سرویس ایلام - دبیر ستاد اربعین آستان قدس رضوی در دیدار با سرپرست فرمانداری مهران اظهار داشت: برای ایجاد مجتمع رفاهی و خدماتی به منظور ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات حدود ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حمید فهیمی راد گفت: در صورت همکاری و همراهی مسئولان استان،می‌توانیم مجتمع عظیمی را در مرز مهران احداث کنیم که این مجتمع در ایام اربعین محلی برای ارائه خدمات به زائران باشد.

وی افزود: در صورت تأمین و تحویل زمین مورد نیاز، ساخت و راه اندازی این مجتمع عظیم خدماتی رفاهی طی چند مرحله و در بازه سه الی چهار ساله به طول می انجامد.

فهیمی راد مطرح کرد: این مجتمع شامل رستوران، کارخانه یخ، استراحتگاه موقت و آشپزخانه ساخته خواهد بود.

وی گفت: برای هرگونه کمک حمایتی در راستای زیرساخت اربعین در شهرستان مهران و استقرار اکیپ و موکب های خدمات رسان در چهارچوب قانون، آمادگی کامل داریم.

علی عباس شفیعی سرپرست فرمانداری مهران نیز در این دیدار عنوان کرد: با توجه به اینکه مهران دروازه عتبات عالیات و قدمگاه زائران اباعبدالله الحسین (ع) و مسلمانان سراسر جهان است و برای هرگونه کمک حمایتی در راستای زیرساخت اربعین در شهرستان مهران و استقرار اکیپ و موکب های خدمات رسان در چهارچوب قانون، آمادگی کامل داریم.

کد خبر 24418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha