نشستهای بخش خصوصی و دولت در ایلام افزایش یابد

سرویس ایلام - استاندار ایلام در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خواستار افزایش این نشست در ماه شد و گفت: در صورت لزوم باید جلسه فوق العاده نیز برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام‌نیا عنوان کرد: یکی از اولویت‌های استان همین نشست بخش خصوصی است هر مشکلی که وجود دارد در این جلسه مطرح و پیگیری خواهیم کرد و بطور قطع تا سرحد امکان تلاش می‌کنیم که مشکلات حل شود.

وی خواستار برگزاری نشست گفت و گوی دولت و بخش خصوصی طی ۲ نوبت در ماه شد و افزود: به دلیل اهمیت تولید و صادرات امکان دارد در صورت نیاز جلسات فوق العاده نیز در این خصوص برگزار شود.

استاندار ایلام با بیان اینکه موجودی صندوق پیشرفت و توسعه استانی ایلام در سال آینده حدود ۲ هزار میلیارد تومان است، اظهار کرد: علاوه بر موجودی اولیه صندوق پیشرفت استانی برای سرمایه گذاری، تولید و اشتغال استان، درآمدهای ناشی از فروش اموال مازاد و عوارض و سایر عایدات نیز به این صندوق واریز می‌شود.

استاندار ایلام افزود: رشد ۹.۶ بودجه ایلام در سال آینده با احتساب این صندوق و ۲ بخش سرمایه گذاری و بهره‌وری است.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ بخش زیادی از مشکلات مردم با تصمیمات استانی حل و فصل می شود چرا که اختیارات استانی بیشتر خواهد شد، خاطر نشان کرد: سال آینده با امسال از نظر بحث خلق و مصرف پول متفاوت است و ما در سال آینده با استفاده از صندوق پیشرفت و توسعه استانی می‌توانیم بسیاری از مشکلات حوزه تولید را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: مشکلات تولیدکنندگان و صادرکنندگانی که عنوان شد، باید حل و فصل و نسبت به تولید نباید بی‌تفاوت باشیم چرا که اشتغال و تولید پایه و اساس توسعه هر استان است.

استاندار ایلام با بیان اینکه هیچ دستگاه نظارتی و دولتی مانع صادرات نیست، افزود: جلوگیری از پولشویی و قاچاق در واردات و صادرات موضوع بسیار مهمی است که دستگاه نظامی و امنیتی باید نظارت داشته باشند.

کد خبر 24321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha