باند سارقان حرفه ای در مریوان متلاشی شد

سرویس کردستان - فرمانده انتظامی شهرستان مریوان گفت: یک باند سارق حرفه ای با تلاش شبانه روزی نیروهای پلیس آگاهی شهرستان منهدم و متلاشی شد.

به گزارش کرد پرس, سرهنگ کامبیز رستم نیا گفت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و خانه باغ در سطح شهرستان مریوان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی و تجزیه و تحلیل سرنخ های بدست آمده، تلاش ماموران با این فرضیه که این سرقت ها توسط سارقان حرفه ای و با برنامه قبلی صورت پذیرفته قوت گرفت.

فرمانده انتظامی مریوان اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی بر اساس اطلاعات سارقان سابقه دار و گشت زنی های نامحسوس در تمامی مناطقی که احتمال حضور متهمان متصور بود مخفیگاه آنان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات منسجم یک مالخر و سه سارق از اعضاء یک باند حرفه ای را دستگیر کردند.

سرهنگ رستم نیا با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این باند مقادیر زیادی از اموال مسروقه کشف شد افزود: در تحقیقات انجام یافته متهمان ضمن اعتراف به هشت فقره سرقت از اماکن خصوصی و خانه باغ اعتراف کردند که سرقت ها را به صورت باندی با همکاری یک باند سه نفره و یک مالخر انجام می دادند.

سرهنگ رستم نیا مقابله با سرقت و ناهنجاری های اجتماعی را نیازمند عزم همگانی دانست و ادامه داد: شهروندان برای پیشگیری از سرقت و جرایم باید ضمن رعایت نکات ایمنی به هشدارها و توصیه های پلیس توجه جدی کنند.

کد خبر 23974

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha