کمیته پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری به ایلام تشکیل می شود

سرویس ایلام - استاندار ایلام در نشست بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور به استان، از تشکیل کمیته‌ای جهت پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها و دریافت اعتبارات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا با تاکید بر برنامه ریزی هدفمند و منسجم برای تکمیل طرح ها و توسعه استان، اظهار کرد: در جریان سفر رئیس جمهور به استان ۱۱۲ طرح و پروژه با اعتبار ۲ هزار و ۴۵۵ میلیارد تومان به صورت ریالی و ۴.۴۵ میلیون دلار به صورت ارزی و همچنین ۱۸۶۰ میلیارد تومان تسهیلات در سفر رییس جمهوری به این استان اختصاص یافته است که ضرورت دارد مدیران پیگیر جذب اعتبارات حوزه ها و پروژه های خود باشند.

وی پیگیری مصوبات سفر، خلق پول و منابع و حفظ نظم و نظارت بر امور را سه شاخصه اصلی ارزیابی مدیران عنوان کرد و گفت : یکی از ملاک های ارزیابی ما از مدیران بررسی میزان تلاش و پیگیری مصوبات سفر از سوی مدیران و پروژه های آن دستگاه است، که هرچه میزان این تلاش ها، نتایج و موفقیت ها بیشتر باشد قطعا نمره بالاتری را در پی خواهد داشت.

استاندار ایلام از تشکیل کمیته‌ای جهت پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها و دریافت اعتبارات خبرداد و گفت: این کمیته متشکل از مدیران دفتر فنی و بازرسی استانداری، رئیس خزانه استان، معاون بودجه سازمان مدیریت ، نماینده بانک‌ها و معاونین پیگیر دستگاههای اجرایی که مدام باید در مرکز پیگیر مصوبات باشند با ریاست معاون عمرانی تشکیل گردد و گزارش آن مرتبا اعلام گردد.

وی با اشاره به اعتبارات ایلام در سال ۱۴۰۱ گفت: مجموع اعتبارت عمرانی و جاری سال ۱۴۰۱ سه هزار و ۳۷۴ میلیارد تومان است که در مقایسه با اعتبارات سال گذشته ۲۶.۲ درصد رشد داشته است.

بهرام نیا در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر آبرسانی و تامین آب پایدار مناطق محروم هلیلان، گفت: فرماندار، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیران آبفا از محل اعتبارات محرومیت زدایی مقدمات تامین آب حیاتی ترین نیاز بشر را در این مناطق فراهم آورند.

وی استفاده از ظرفیت خیرین در ساخت مدارس و تبدیل مدارس کانکسی به ساختمان در مناطق محروم را یک ضرورت دانست و بر تجمیع دانش آموزان در روستاهای بزرگ تر و ساخت مدارس تاکید کرد.

کد خبر 23483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha