۸۹ درصد دانش آموزان ایلام واکسن زدند / یک سیروانی قربانی کرونا

سرویس ایلام - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن اعلام آخرین آمار کرونا در استان گفت: بیش از ۸۹ درصد دانش آموزان ایلام واکسن زدند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، دکتر محمد کریمیان از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۶۶۶۲۵ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۶ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در شهرستان سیروان داشتیم و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۱۱۷۱ نفر می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در مجموع ۷۶۱ هزار ۲۰۸ دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده است که از این تعداد ۴۰۹ هزار و ۲۸ دوز نوبت اول، ۳۴۲ هزار و ۲۵۳ دوز نوبت دوم و ۹هزار و ۹۲۷ دوز نوبت سوم است.

کریمیان افزود: تاکنون ۸۸۵ هزار و ۸۷۷ دوز واکسن کرونا به استان اختصاص یافته که از این تعداد ۱۲۴ هزار و ۶۶۹ دوز جهت تزریق موجود است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: درصد پوشش واکسیناسیون نوبت اول در استان ۸۶٫۴ درصد و پوشش کامل واکسیناسیون ۷۲٫۳ درصد می باشد.

وی اضافه کرد: همچنین تاکنون ۸۲ هزار و ۵۴ دوز واکسن برای دانش آموزی ۱۲_۱۸ سال استان ایلام معادل ۸۹٫۴ درصد این جمعیت تزریق شده است.

کد خبر 23098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha