عملیات مشترک عراق: هماهنگی ارتش و نیروهای پیشمرگ افزایش می یابد

سرویس عراق و اقلیم کردستان – فرماندهی عملیات مشترک عراق اعلام کرد: هماهنگی بین ارتش عراق و نیروهای پیشمرگ در استان های دیالی، کرکوک و نینوا با هدف مقابله با تروریست ها افزایش می یابد.

به گزارش کرد پرس به نقل از روسیا الیوم، کمیته اطلاع رسانی امنیتی عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد: عناصر تروریستی داعش که همواره در رویارویی با نیروهای نظامی و امنیتی کشور شکست خورده اند بار دیگر به روستای خضر جیجه در نزدیکی ارتفاعات قره جوغ حمله کردند و در جریان این حمله شماری از نیروهای پیمشرگ و غیرنظامیان، کشته و زخمی شدند.

کمیته اطلاع رسانی امنیتی عراق افزود: هماهنگی و همکاری گسترده بین ارتش عراق و نیروهای پیشمرگ در استان های دیالی، کرکوک و نینوا و در طول مناطق مورد اهتمام امنیتی مشترک همچنان ادامه دارد و با هدف گرفتن انتقام خون شهدا و به دام انداختن و پیگرد تروریست ها در پناهگاههایشان، ابعاد تازه ای خواهد گرفت.

یادآور می شود شمار قربانیان حمله تروریستی داعش به روستای خضر جیجه در دامنه ارتفاعات قره چوخ به 13 قربانی افزایش یافته است.

بر اثر واژگونی یک خودرو در جریان انتقال زخمی های حمله تروریستی داعش، یک نیروی پیشمرگ کشته و 3 نیروی دیگر زخمی شدند.

به دنبال حمله عناصر تروریستی داعش به روستای مذکور و در جریان رویارویی بین تروریست ها و نیروهای پیشمرگ و اهالی روستا، شماری غیر نظامی از جمله یک کودک و چند نیروی پیشمرگ کشته شدند.

کد خبر 22617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha