صعود جوان ایلامی بر ناملایمات، در کنار نویسندگان جهانی

سرویس ایلام - یک نویسنده ایلامی همراه با هفت نویسنده جهانی همراه با برایان تریسی کتابی در حوزه کسب و کار تدوین می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، اخیرا برایان تریسی و علیرضا منصوریان ایلامی تبار به همراه ۷ نویسنده دیگر که همگان از متخصصان و رهبران کسب و کارهای سراسر جهان هستند، با همکاری انتشارات نورث استار ساکسس کانادا، در خلق کتابی فاخر و جهانی همت گماردند.

حدود یک سال پیش شرکت برایان تریسی اینترنشنال فراخوانی برای جذب نویسنده منتشر کرد. این فراخون از محقیقن، متخصصین و رهبران کسب و کارها دعوت کرد تا با فرستادن رزومه و گذراندن چندین مصاحبه در صورت پذیرفته شدن، برایان تریسی را در تالیف کتاب "صعود بر ناملایمات" یاری دهند؛ کتابی که قرار است در پایان سال ۲۰۲۱ به چاپ برسد و مرهم مردمی باشد که در سال های اخیر آسیب دیده‌اند و هم اکنون برای برطرف کردن ناملایمات به پناه امن کتاب روی آورده اند.

نویسندگان این کتاب جملگی از افرادی بوده اند که از میان ۸۰۰ نویسنده و متخصص برای اینکار برگزیده شده‌اند.

علیرضا منصوریان از فرزندان ایلام نیز با فصلی به نام "هوشمندانه تر بیاندیش!" در کتاب حاضر شرکت کرده است.

این جوان ایلامی سعی کرده است که در این کتاب با ارائه "مکتب فکری هوشمندانه تر" خواننده را در صعود بر ناملایمات یاری دهد.

وی در این کتاب برای نشر هر چه بیشتر افکار ایرانی از مولانا، کورش کبیر، منشور حقوق بشر، انوشه انصاری و تمدن شهر سوخته نام برده و همچنین در مورد اهمیت کشور باستانی ایلام در تشکیل ایران تاکید کرده است.

این کتاب از ۲۰ نوامبر بر روی سایت آمازون (بزرگ‌ترین سایت فروشگاهی جهان) قرار گرفته و تنها اسم علیرضا منصوریان در کنار برایان تریسی به عنوان نویسنده اصلی آمده است.

کمپانی آمازون بر اساس نوشته های این کتاب یک بیوگرافی از علیرضا منصوریان قرار داده و همچنین پیج رسمی او را با نام alireza به عنوان نویسنده بین المللی تایید کرده است.

این کتاب در همان روزهای اول در لیست پرفروش ترین های آمازون قرار گرفت و رکورد فروش را زد. در ۴ دسامبر (۱۴ آذر) علیرضا منصوریان به همراه برایان تریسی و نویسنده های این کتاب در رویدادی آنلاین با مخاطبینی از سراسر جهان در مورد این کتاب به بحث و گفت و گو می‌پردازند.

تهیه و تنظیم: خداداد ابراهیمی

کد خبر 21919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha