کشف کالای قاچاق میلیاردی در پل سیمره هلیلان

سرویس ایلام - فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف کالای قاچاق میلیاردی در شهرستان هلیلان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار دلاور القاصی مهر در تشريح اين خبر گفت: در راستای جلب رضايت شهروندان، مأموران انتظامی شهرستان هلیلان، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را با مشارکت تمامی يگان های انتظامی با عمليات های منسجم و هماهنگ اجرا کردند.

وی افزود: مأموران ايستگاه بازرسی پل سيمره حين کنترل خودروهای عبوری ۲ دستگاه کاميون را جهت بررسی بیشتر متوقف و در بازرسي از این کامیون ها تعداد ۳۰۰ کيسه پنچاه کيلويي کود شيميايي و ۱۲۵ کيسه آرد قنادی فاقد مجوز قانونی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام، ادامه داد: مأموران انتظامی شهرستان هلیلان در ادامه این طرح و کنترل خودروهای عبوری يک دستگاه خودرو سواری پرايد را متوقف و در بررسی از آن مقدار ۱۴۸ کیلوگرم قهوه خارجی و قاچاق را کشف کردند.

وی تصریح کرد: از دیگر نتایج این طرح کشف يک قبضه سلاح جنگی، ۳ تيغه خشاب، ۸۶ عدد فشنگ جنگی و يک عدد افشانه فاقد مجوز بوده است.

سردار القاصی مهر با اشاره به اینکه ارزش کلاهای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: در رابطه با این ماموریت های موفق پلیسی ۴ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

کد خبر 21877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha