پاوه نیازمند مطالبه گری از جنس سخنان ماموستا قادری است / فرهاد صالحی

سرویس کرمانشاه - طرح مطالبات شهرستان پاوه در خطبه های نماز جمعه این شهر، همچنان محور یادداشت ها و مطالب جدیدی از فعالان و صاحب نظران است. فرهاد صالحی روزنامه نگار و سردبیر سایت سلام پاوه طی مطلبی بر ضرورت توجه ویژه مدیریت ارشد استان به مطالبات مطرح شده توسط ماموستا ملا قادر قادری پرداخته است.

خبرگزاری کردپرس _ هورامان نه آن چیزی که امروز می بینیم ، بلکه هورامان در پهنای تاریخش معنا یافته است . تاریخی که سرشار از دانایی ، فرهنگ و تلاش است . هورامان مهد اندیشه و دانش روزگاران خود بوده است و این بالندگی را مدیون مردان و زنانی بوده که دل در گرو هورامان و آبادانی اش داشته اند.

همه می دانیم که آبادی و آبادانی با همت و تلاش بدست می آید و لازمه دستیابی به هر توسعه ای خواستن و مطالبه در کنار تلاش و کوشش است .مطالبه گری اساس و بنیان خواستن است و طبیعتا تا مطالبه گری نباشد طلبی وصول نمی شود.

پاوه و هورامان هم طلبکار بزرگ حقوق احقاق نشده اش از آب ، مرز ، اشتغال ، رفاه و … است و گام اول رسیدن به آنها، مطالبه آنها از مجاری قانونی و منطقی است.یکی از موثرترین ابزارهای مطالبه گری وجود شخصیت های موثر و با نفوذ در جامعه بوده و مطالبه گری از زبان آنها گوش شنوای بهتری دارد.

خدا را شکر که اورامانات از وجود شخصیت بزرگ و با نفوذی چون حاج ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه محترم پاوه بهره مند است و با توجه به اعتبار و شخصیت ارزشمند ایشان نزد بزرگان نظام قطعا مطالبه گری هایشان گوش شنوا داشته و موثر واقع می شوند.

سخنان سراسر حق و سنجیده ماموستا قادری در نماز جمعه هفته گذشته پاوه گویای دردهای جامعه و بر آمده از نهان جوانان و مردان و زنان محروم اورامانات بوده و همه آنچه را که فرمودند مورد تایید و حمایت مردم ما می باشد.

منطقه پاوه و اورامانات با داشتن ظرفیتهای عظیم خدادادی گرفتار مشکلات بزرگی چون بیکاری ، فقر و محرومیت است و این نتیجه عملکرد منفی سالهای سال مدیران و دقیقا بر خلاف نظر و رویه بزرگان نظام بوده است.

مردم ما می دانند که مقام معظم رهبری نسبت به پاوه و اورامانات نگاه ویژه ای دارند و همیشه به دولتمردان در خصوص رفع محرومیت از مناطق مرزی تاکید داشته اند ، اما متاسفانه برخی از مسئولین در حق ما کم لطفی کرده و در مرزها بجای خدمت ، تجارت کرده اند. و هنوز حامیانشان با افتخار از عملکرد این ناکارآمدان می گویند و در محافل و مجالس از آنان دفاع می کنند.

امروز هورامان نیاز به مطالبه گرانی دارد که بتوانند بدور از حواشی و هیاهوی تبلیغاتی به مانند ماموستا قادری ندای مردم باشند و حرف دل مردم را به بالاها برسانند نه اینکه مانند برخی ها در جایی که باید بگویند خاموش اند و در منطقه با دوربین و با درد های مردم عکس و فیلم بگیرند. / سلام پاوه

کد خبر 21592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha