عملیات تعمیر خط انتقال آب سد گاوشان به کرمانشاه  هفته آینده آغاز می‌شود

سرویس کرمانشاه _ منوچهر فخری از آغاز عملیات تعمیر و بازسازی خط انتقال آب شرب گاوشان به کرمانشاه به منظور بهره برداری از حداکثر ظرفیت این خط آب شرب در هفته آینده خبر داد.

به گزارش کردپرس؛ معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در نشست بررسی وضعیت آب شرب شهرهای تازه آباد و کرمانشاه که با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری و مدیران دستگاه های آب منطقه ای و آبفا برگزار شد؛ عنوان کرد: با توجه شرایط خشکسالی یک سال اخیر و کاهش شدید منابع آبی استان، موضوع تامین آب شرب شهروندان اولویت اصلی مدیریت ارشد استان بوده است.

وی فراهم کردن امکان بهره برداری از حداکثر ظرفیت خط انتقال آب شرب از سد گاوشان به شهر کرمانشاه را گامی مهم برای تامین آب شرب پایدار این کلانشهر دانست و گفت: در این نشست مقرر شد عملیات تعمیر این خط انتقال از هفته آینده آغاز شود و طبق برنامه در کوتاهترین زمان ممکن به اتمام برسد.

وی گفت: امیدواریم با پایان این عملیات و بالارفتن ظرفیت انتقال آب شرب به کرمانشاه، مشکل کمبود آب برخی محلات هم حل شود.

فخری همچنین عنوان کرد: در این نشست موضوع تامین آب شرب شهر تازه آباد ثلاث باباجانی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد آبفا با نصب فیلترهایی نسبت به تصفیه بهتر آب این شهر اقدام کند‌ و پیگیری‌های لازم جهت رفع مشکلات آب شرب شهرستان مذکور انجام شود.

کد خبر 21539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha