شناسایی و ضبط حجم زیادی از نهاده دامی ناخالص در کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري كرمانشاه از شناسایی و ضبط حجم زیادی نهاده دامی ناخالص و دارای افزودنی غیر مجاز توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در استان خبر داد.

به گزارش کردپرس؛ بهزاد باباخانی در جلسه كارگروه ستاد تنظيم بازار استان که در محل سالن شهداي دولت استانداري برگزار شد؛ اظهار کرد: این متخلفان مقادیر زیادی افزودنی غیرمجاز را به نهاده دامی اضافه کرده و آن را برای فروش به مرغداری های خارج استان ارسال می کردند.

وی افزود: طی روزهای اخیر با رصد سربازان گمنام امام زمان(عج) با چند مورد از متخلفان تولید نهاده های دامی که امنیت غذایی مردم را به خطر می‌اندازند برخورد شده است و این نظارت و برخورد با قدرت بیشتر ادامه خواهد داشت.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه در ادامه به بررسی موضوع قيمت نان در استان اشاره کرد و گفت: تصميم گيري نهايي در خصوص قيمت نان پس از بررسي و جمعبندي لازم و اخذ قيمت نان در استان هاي همجوار اتخاذ خواهد شد.

بهزاد باباخاني در ادامه اين جلسه بر نقش موثر نظارت به منظور كنترل هر چه بيشتر قيمت ها در بازار تاكيد كرد و گفت: طي چند روز گذشته تفاهم نامه اي بين معاون اول رئيس جمهور و سازمان بسيج كشور به منظور كمك به روند نظارت بيشتر بر بازار منعقد شده كه ما در استان كرمانشاه در راستاي نظارت بيشتر و كمك به روند بازرسي و نظارت در بازار و پس از ارائه آموزش هاي لازم به نيروهاي بسيجي از اين نيروهاي ارزشمند در استان استفاده خواهيم كرد.

معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري با اشاره به ليست ارائه شده از سوي وزارت جهادكشاورزي براي مشخص نمودن قيمت چندين كالا و اقلام غذايي در كشور گفت: همگي وظيفه داريم كه با نظارت و بازرسي بيشتر تلاش كنيم تا اين كالاها با توجه به قيمت هاي مشخص شده به دست مردم برسد.

وي همچنين گفت: خوشبختانه ذخاير بسيار مناسبي از مرغ منجمد در استان وجود دارد و جاي هيچ گونه نگراني براي عرضه اين مواد غذايي در استان وجود ندارد و مرغ منجمد با قيمت 20 هزار تومان و مرغ گرم نيز با قيمت 31 هزار تومان در بازار عرضه مي شود.

باباخاني در ادامه به بررسي قيمت نان در استان اشاره كرد و گفت: از سازمان صنعت معدن و تجارت استان خواسته ايم كه يك بررسي و آناليز دقيق براي موضوع قيمت نان انجام دهد.

کد خبر 21400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha