فراز و نشیب کرونا در آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت در حال حاضر، ٦ شهر استان در وضعیت قرمز کرونا و ١٢ شهرستان هم در وضعیت نارنجی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار کردپرس، علی مصطفوی افزود: طبق آخرین بررسی ها و آخرین تغییرات در نقشه رنگبندی کشور در آذربایجان غربی شهرهای اشنویه، پلدشت، پیرانشهر، چایپاره، سردشت و شوط در وضعیت در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

او بیان کرد: شهرهای ارومیه، بوکان، تکاب، خوی، سلماس، ماکو، مهاباد، میاندوآب و نقده از 22 آبان در وضعیت نارنجی قرار گرفته و بهبود وضعیت پیدا کرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر تنها شهرهای چالدران و شاهین دژ در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

مصطفوی با اعلام هشدار جدی نسبت به ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرد: استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع به ویژه اجتناب از سفرهای غیرضروری در همه استان از جمله مهمترین اقداماتی است که باید رعایت شود.

او بیان کرد: فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرائی و مرتبط باید بر اساس قانون نسبت به اجرای محدودیت های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا متناسب با وضعیت شهرها اقدام کنند.

کد خبر 21125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha