قاتل زن و شوهر بدره ای در ایلام دستگیر شد

سرویس ایلام - فرمانده انتظامی استان به خبرنگاران گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی، قاتل فراری زن و شوهر روستای کلم شهرستان بدره دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار دلاور القاصی مهر عنوان کرد: در جریان کشته شدن زن و شوهر روستای کلم شهرستان بدره در اواخر مهرماه سال جاری و متواری شدن فرد قاتل، روند پی جویی های پلیس برای دستگیری فرد ضارب در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام یکسری تحقیقات فنی و تلاش های شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان بدره و پلیس آگاهی استان، سرنخ هایی از مخفیگاه فرد قاتل در شهر ایلام بدست آمد.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطر نشان کرد: بلافاصله اکیپ ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی به محل اعزام و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، فرد قاتل در یک عملیات منسجم غافلگیرانه دستگیر شد.

وی با بیان اینکه قاتل به جرم انتسابی خود معترف شد، خاطر نشان کرد: از مخفیگاه قابل یک قبضه سلاح شکاری به همراه 15فشنگ مربوطه کشف و متهم برای ادامه مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

گفتنی است فرد قاتل به علت اختلافات خانوادگی (ارث) در 28 مهرماه سال جاری در یک اقدام بی رحمانه داماد و خواهر خود را با سلاح شکاری به قتل رساند و قبل از حضور ماموران انتظامی از محل متواری شد.

کد خبر 20778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha