‍ پلیس راهور کرمانشاه با دور دورهای شبانه  برخورد می کند

سرویس کرمانشاه - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: با دور دورهای شبانه افراد و خودروهای پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک برخوردهای لازم و قانونی صورت می گیرد.

به گزارش کردپرس، سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: متاسفانه شاهد هستیم برخی افراد در ساعات پایانی شب و ابتدایی بامداد که خیابان ها خلوت تر می شود دست به اقدامات خطرناکی می زنند.

وی افزود: حرکت با سرعت های سرسام آور و خطرناک، ویراژ دادن و لایی کشیدن از جمله رفتارهای خطرناکی است که از برخی رانندگان در ساعات پایانی شب سر می زند که این موضوع تهدیدی برای دیگران نیز به حساب می آید.

سرهنگ شیری تصریح کرد: افراد زیادی بوده اند که با تصور اینکه خیابان خلوت است و توانایی کنترل خودرو را دارند دست به چنین رفتارهای خطرناکی شده اند اما در نهایت به کام مرگ فرو رفته اند.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه ادامه داد: از این رو همکاران ما با این دسته از افراد و همچنین صاحبان خودروهای پلاک مخدوش و یا فاقد پلاک برخوردهای لازم و قانونی را به عمل آورده و آن ها را توقیف می کند.

وی در ادامه به برخوردهای صورت گرفته با متخلفان حوادث رانندگی نیز اشاره کرد و گفت: در هفت ماه سپری شده از سال 3 هزار و 246 دستگاه خودرو به خاطر حرکت مارپیچ و 9 هزار و 60 دستگاه نیز به خاطر پخش صدای ناهنجار اعمال قانون شده اند.

سرهنگ شیری تصریح کرد: در این مدت یک هزار و 474 دستگاه خوردو نیز به خاطر لایی کشی و 2 هزار و 758 دستگاه نیز به خاطر دور دور کردن جریمه شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه ادامه داد: در هفت ماه سپری شده از سال 594 دستگاه خودرو و 104 دستگاه موتورسیکلت به خاطر ناهنجاری های اجتماعی مانند حرکات مارپیچ، صدای ناهنجار، شیشه دودی و پرده کشی، مزاحمت برای نوامیس، نوشتار و اشعار، لایی کشی، دور دور و ... توقیف و روانه پارکنیگ شده اند.

وی در پایان به رانندگان توصیه کرد با توجه به فرا رسیدن فصل پائیز و آغاز بارش ها، حتما با سرعت مطمئنه رانندگی و از شتاب و عجله پرهیز کنند تا شاهد حوادث و اتفاقات ناگوار نباشیم.

کد خبر 20144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha