شاخصه های سلامت 66 هزار نو آموز آذربایجان غربی ارزیابی شد

سرویس آذربایجان غربی- رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان غربی گفت: شاخصه های سلامت 66 هزار نو آموز استان ارزیابی شد و این تعداد ارزیابی به نسبت سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار کردپرس، عیسی محمدی با اشاره به آغاز فعالیت پایگاه های سنجش سلامت در استان افزود: از این تعداد 9 هزار و 860 نفر نیاز به ارزیابی تخصصی داشتند که به پایگاههای تخصصی ارجاع داده شده اند.

او بیان کرد: تعداد پایگاه های سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان در سال جاری به ۴۶ پایگاه افزایش یافته و یک پایگاه در منطقه کشاورز ایجاد شده است.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان غربی بیان کرد: از تعداد ۴۶پایگاه اولیه ۲۸ پایگاه نوع "الف" و ۱۸ پایگاه نوع "ب"و یک پایگاه تخصصی نوع "ج" در شهرستان ارومیه فعالیت دارند.

محمدی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در پایگاه‌های سنجش سلامت افزود: تعداد نوآموزان ارزیابی شده در پایگاه نوع "الف" ۳۳_۳۶ نفر به صورت روزانه و در پایگاه نوع "ب " ۲۲-۲۴ نفر است.

وی ادامه داد: 3 هزار نوآموز تاکنون به صورت رایگان ارزیابی شدند و 53 هزار نفر نیز تمام بها مورد ارزیابی شاخصه های سلامت بودند.

محمدی با بیان اینکه سال گذشته تعداد ۵۱ هزار و ۸۰۵ نفر نوآموز استان مورد سنجش سلامت قرار گرفتند گفت: امسال این تعداد به ۷۴ هزار نفر افزایش یافته است، چرا که سال گذشته نوآموزان پیش دبستانی مورد ارزیابی شاخصه های سلامت قرار نگرفتند و بر حجم افراد مورد سنجش در سال جدید اضافه شده اند.

کد خبر 18811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha