نیروی انتظامی ، نهادی مردمی و بسترساز توسعه جامعه است

سرویس کرمانشاه _ هوشنگ بازوند از نیروی انتظامی به عنوان نهادی مردمی و مدنی نام برد و گفت: حافظان نظم و امنیت با مشارکت مردم امید را در جامعه افزایش داده و بستر ساز تداوم مسیر توسعه هستند.

به گزارش کردپرس؛ بازوند در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی به مناسبت آغاز هفته ناجا که با حضور مسوولین استانی و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد؛ اظهار کرد: نیروی انتظامی امروز با هوشمندی، اخلاق مداری، صلابت و اقتدار بسترساز امنیت و تسهیل کننده مسیر توسعه است.

وی افزود: ناجا به عنوان نهادی مردمی، مدنی مظهر اقتدار و امنیت کشور است به عنوان حافظان نظم و خدمتگزاران صدیق مردم از خودگذشتگی و ایثار دارند.

رییس شورای تأمین استان ضمن قدردانی از زحمات خالصانه، شجاعانه و فداکارانه نیروی انتظامی و سبزپوشان سروقامت ولایتمدار و انقلابی گفت: این مجاهدان و ایثاراگران با روحیه شهادت طلبی برگرفته از مکتب عاشورای حسینی و دفاع مقدس امروز نیز برای امنیت فراگیر و آرامش جامعه شبانه روزی تلاش و کوشش دارند و با مشارکت و همکاری مردم برای تحقق اهداف اقدام می کنند.

استاندار کرمانشاه؛ نظم حاکم بر جامعه را ناشی از مردمی بودن نیروی انتظامی است و تصریح کرد: ناجا با مهندسی اجتماعی و ایجاد نظم، انضباط و امنیت توانسته است با بهره گیری هوشمندانه و خدمت صادقانه اعتماد مردم را جلب نموده و مسیر امیدآفرینی را تقویت کند.

مقام ارشد استان گفت: در سالی که مزین به عنوان «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی» است شاهد نقش آفرینی تأثیرگذار ناجا برای ایجاد امنیت با همکاری مردم هستیم که این امنیت بستر ساز توسعه و تسهیل کننده مسیر پیشرفت استان بوده و اگر امروز اگر کشور مسیر توسعه را طی می کند ناشی از امنیتی است که با زحمات نیروهای مسلح حاصل شده است.

بازوند گفت: مردم همیشه قدردان زحمات و خدمات مرزبانی هستند و بی شک این امنیت ناشی از خودگذشتگی، شهامت و شجاعت مرزبانان است و اگر امروز جمهوری اسلامی سرزمینی امن و ایمن است، به حول و قوه الهی، فرماندهی هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و به برکت خون شهداست که این مهم محقق شده است.

کد خبر 18733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha